Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2012

BingoSpa-Recenzja

                       BingoSpa-Recenzja

Ostatnio przedstawilam wam 3 produkty , ktore otrzymalam od BingoSpa do testowania, mialam  do wyboru 2 z 5 produktow do wyboru a jeden produkt byl miespodzianka :)

Podkreslone na czerwone to sa te produkty ,ktore ja wybralam a 3 produkt byl niespodzianka :)

1 Serum czekoladowo-papajowe do pielęgnacji ciała
2 Serum czekoladowo-miętowe do pielęgnacji ciała
3 Maska do twarzy ze 100 % olejem sojowym
4 Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym
5 Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu

 

        Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym


 Link :BingoSpa

Producent:

 Maska do twarzy zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz kompleks ujedrniajacy

Sposob uzycia:

Naniesc maske na oczyszczona skore twarzy, szyi i dekoltu omijajac okolice oczu.

Pozostawic na ok.15minut, po czym zmyc letnia woda .

Cena: 

12zl\120g

Recenzja:

 Maska jest jak kisiel po nalozeniu na twarz jest przezroczysta i  fajnie sie ja naklada, 
jest latwa w uzyciu .Zapach jednak nie kojarzy mi sie z winogronami, ale nie jest brzydki i nie drazni nosa :).
maseczke uzylam tylko 4 razy poniewaz nie jest dobra dla mojej twarzy  po nalozeniu i odczekaniu 15min, moja twarz po maseczce mnie piekla i cale czerwone policzki mialam,  i wcale sie tym nie przestraszylam bo do mojej cery ciezko jest  dobrac maseczke.Maseczka jest tania ale niestety nie bede jej uzywac  bo mi nie sluzy  .



     

                Serum czekoladowo papajowe do pielegnacji ciala


 

  Link:BingoSpa

Producent:

Sposob uzycia:

czekolade rozprowadzic na skorze i delikatnie wmasowac.


Do codziennej pielegnacji.


Nie stosowac na podrazniona,obtarta lub zraniona skore oraz blony sluzowe.


Nie stosowac w przypadku uczulenia na ktorykolwiek ze skladnikow.


Chronic przed dziecmi.


Cena:

16zl\150g


Recenzja:

Serum do ciala jest w bardzo wygodnym pojemniczku z nakretka dzieki ,temu bierzesz tyle ile potrzebujesz i nic sie nie marnuje, jest o bardzo slodkim zapachu ,ktory intensywnie pachnie,dlugo utrzymuje sie zapach na skorze po wmasowaniu co bardzo lubie , serum   w lazience stal sie moim  numerem 1 jesli chodzi o produkty do ciala :).
 Po codziennym stosowaniu moja skora stala sie gladka, delikatna i nawilzona, serum to produkt,ktory mi zaimponowal a ja jestem osoba,ktorej ciezko jest dogodzic,jest w bardzo atrakcyjnej cenie wiec napewno jeszcze nie raz go uzyje.




                                Kolagen do ciala 




Link:BingoSpa

Producent:

Kolagen do ciala o lekkiej konsystencji , do codziennej pielegnacji.

Sposob uzycia: 

Naniesc kolagen na sucha i oczyszczona skore, delikatnie wmasowac.

Nie stosowac w przypadku uczulenia na ktorykolwiek ze skladnikow.


Recenzja :

Kolagen do ciala jest o delikatnym zapachu i tak  szybko sie  wchlania,ze po chwili juz nic nie czuc, moja skora stala sie bardziej  nawilzona.
 jest w duzej przezroczystej butelce co utrudnia jego uzywanie fajnie by bylo gdyby mial dozownik wtedy byl by latwy w uzyciu .
Kolagen jest dobry ale nie do konca spelnil moje oczekiwania :)


Produkty z BingoSpa mozna zakupic w sklepie internetowym,moze ty rowniez znajdziesz cos dla siebie :) ceny sa fajne zapraszam do strony.

 link  www.bingo.net.pl

Brak komentarzy: