Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

BingoSpa "Balsam Brzoskwiniowy do dłoni "-Recenzja



Witam już napisałam recenzję BingoSpa  o balsamie brzoskwiniowym do dłoni , niestety mam chwilowe problemy z aparatem i niestety nie mam jak zrobić zdjęcie :( ale mam nadzieję , że usterka szybko się naprawi :)..

Producent : 

Doskonały balsam BingoSpa o aksamitnej konsystencji do codziennej pielęgnacji dłoni i paznokci. Polecany dla każdego rodzaju skóry, a w szczególności szorstkiej, zniszczonej i spierzchniętej.
Balsam BingoSpa rozprowadza się równomiernie i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości. Tworzy dyskretny film chroniący warstwę lipidową, dzięki czemu skóra dłoni staje się elastyczna, miła w dotyku i brzoskwinią kusząco pachnąca.




Waga 100g\Cena 10,00zł

                                                             Opis i zdjęcia zostały skopiowane - Tutaj
Recenzja :

Od dłuższego czasu mam problem z dłońmi  skóra po częstym myciu jest bardzo wysuszona i szorstka co mnie bardzo denerwuje . W sumie jeszcze nie znalazłam takiego balsamu który by spełnił moje oczekiwania,ponieważ balsam zawsze się szybko wchłaniał że musiałam dość często smarować dłonie .Balsam do rąk od BingoSpa jest , lepszy ponieważ gdy nie taplam się w  wodzie to dłonie po posmarowaniu są gładkie i delikatne przez dłuższy czas , ale jak tylko zanurzę ręce w wodzie to zaraz muszę sięgać po balsam , bo moje dłonie staja się suche i szorstkie .
Jestem mamą dwójki maluszków i niestety często robię coś w wodzie wiec jeśli chodzi o balsam to muszę dalej szukać by znaleźć to co mi pomoże :).

  Krem jest gęsty o ładnym zapachu brzoskwini ,łatwo się rozprowadza i jest  w pudełeczku co daje dużego plusa ponieważ bierzesz tylko tyle ile potrzebujesz:) ...Nie polecam go osobą ,które często robią coś w wodzie bo wtedy mogą się zawieść ..

Zapraszam na oficjalną stronę od - BingoSpa

Brak komentarzy: