Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Dedekor.pl "Tarka owalna do sera i warzyw" - Recenzja
















Producent:

Tarka owalna Berghoff

Opis produktu:

- wykonana ze stali nierdzewnej
- bezpieczna w zmywarce

Wymiary:

8 cm/ 4,5 cm/ 15,6 cm

Producent: Berghoff


                     Opis został skopiowany - tutaj

Recenzja:

Zawsze w moim domu rodzinnym używało się sokowirówki, wiadomo praktycznie wszystko zrobiła za Ciebie , co nie powiem było bardzo wygodne.
A ja jak poszłam na swoje to postanowiłam sobie kupić tarkę ,wtedy używałam ją rzadko ale od kąt są dzieci to tarka jest cały czas używana do wszystkiego.
I muszę się przyznać ,że moja poprzednia tarka już sporo przeżyła i niestety pękła , nie nadawała się już do niczego ale nie płakałam za nią aż tak bardzo ponieważ była niewygodna, w trzymaniu za metalową rączkę którą co chwilę mi się przycinały palce było więcej krwi niż tego jedzenia, trzeba było sporo siły władować w siebie by coś na niej utrzeć, nie wspomnę nawet o myciu jej, to była wielka katastrofa ale szybko ją zastąpiłam nową tarką z której jestem bardziej zadowolona :). 
Tarka do sera i warzyw jest mini, bo jedno ostrze ma z przodu i dwa z tyłu.
Jej ostrza są naprawdę ostre więc nie ma tu żadnej mowy o męczeniu się przy tarciu .Tarka Ma gumową rączkę którą się dobrze trzyma i dobrze dopasowuje się do dłoni , ma również gumową postawę dzięki której się nie ślizga.Tarka głównie mi służy do sera i pieczarek .Tarcie stało się
dla mnie wielką przyjemnością, nie mam również problemu z myciem jej. Teraz mogę powiedzieć,ze jest więcej jedzenia niż krwi :) . Mogę polecić ją z czystym sumieniem wszystkim osobą , które lubią coś tam sobie potrzeć :). Bardzo fajnie i szybko dzięki tarce napełnia się roladki z serem lub pieczarkami , nie wspomnę już nawet o pysznych sałatkach , pizzach, zapiekankach i innych pysznościach własnej roboty .Tarka jest nie droga i nie zajmuje dużo miejsca.


A teraz wszystkich zapraszam do sklepu dedekor


Brak komentarzy: