Obserwatorzy

wtorek, 18 czerwca 2013

Olejki do włosów Dabur Polska "Vatika" - Recenzja


                                            Vatika olej kokosowy

Producent:

Vatika olej kokosowy do włosów z dodatkiem wzmacniającej henny ,odżywczej amli oraz oczyszczającej cytryny.Olej o działaniu odżywczym i bardzo głęboko nawilżającym.Pomaga utrzymać włosy w doskonałej kondycji i pozbyć się wszelkich problemów.

Sposób użycia :

Łyżkę oleju dokładnie wmasować w skórę głowy oraz włosy .Po ok 2 godzinach umyć głowę szamponem Dabur Vatika.


Cena :  
17,00 zł

Pojemność :
150ml

                                         Olej do włosów  Dabur Vatika Oliwkowy

Producent : 

Olivka Dabur Vatika wzbogacona jest o oliwę z oliwek a także nawilżające ekstrakty z migdałów,kaktusa i cytryny.Unikalna formuła Vatika zapewnia dokładne wchłanianie olejku i dzięki temu  lepsze nawilżenie i odżywienie skóry głowy oraz włosów, a także dzięki zawartości
cytryny posiada właściwości przeciw łupieżowe .

Sposób użycia : 

Smarujemy głowę olejem na 2 godziny przed myciem albo na noc .Olej delikatnie wmasujemy w skórę głowy .Jeśli nie przeszkadzają nam tłuste włosy  to możemy stosować go także po myciu.

Cena:
16,00 zł

Pojemność : 
200 ml


 Recenzja :          

   Ja przez 2 lata nie farbowałam włosów ale jadąc do szwagierki która jest fryzjerką , postanowiłam sobie zrobić balejaż w dwóch kolorach czerwonego  i blondu.Jak ja to twierdzę nowości nigdy nie za wiele :)..Fryzurka wyszła bardzo fajnie ale niestety moje włosy stały się jak siano i często musiałam je myć.Już zaczęłam żałować że po farbowałam włosy, ale jak dostałam do testowania olejki od Dabur Vatika to zmieniłam zdanie .Pierwszy olejek który użyłam był to olejek kokosowy z henną.Byłam bardzo z niego zadowolona ,włosy nabrały blasku i jasnych kolorków i przestały się przetłuszczać . Tylko buteleczka ma wielki minus bo niestety przy kolejnym użyciu i nakładaniu olejku ,cała zawartość buteleczki wylądowała na mojej głowie i próbowałam jeszcze coś ratować ,ale nawet nie dało się włożyć olejku do buteleczki bo wszystko wypływało.
Konsystencja olejku kokosowego jest bardzo gęsta i bardzo ciężko jest ją wycisnąć z butelki ,mogli by chociaż napisać na etykiecie że przed zastosowaniem należy olejek rozgrzać w ciepłej wodzie,to nie było by pewnie problemu .Olejek jest o delikatnym zapachu kokosu ale nie drażni nosa .Zawsze nakładałam go przed umyciem włosów .
Bardzo fajnie było by gdyby te opakowanie zmienili bo przez nie sporo się marnuje a przecież olejek nie jest taki tani.
Co do olejka Olivkowego to też jest bardzo dobrym olejkiem,  nawilża dobrze włoski , a co do łupieżu to nie wiem jak działa bo łupieżu nie mam :).Olejek oliwkowy jest konsystencji płynnej i bardzo łatwo się go nakłada na włosy a zapach też może być :) ...No ale co tu dużo mówić, moje serce zdobył olejek kokosowy.

Zapraszam wszystkich na oficjalna stronę -  Dabur Vatika                                

Brak komentarzy: