Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Bioelixire Argan Oil, serum z olejkiem arganowym, 20ml -Recenzja



Producent :

Argan Oil Serum - olejek Arganowy jest produktem regeneracyjnym,nawilżającym,chroniącym włosy przed czynnikami zewnętrznymi.Nadaje połysk,
likwiduje matowość.Działa przeciw starzeniowo , powstrzymuje wolne rodniki,nawilża i napina skórę.Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość.
Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy.

Sposób użycia :

najlepiej nałożyć olejek na wilgotne włosy,szczególnie na ich końce, nie spłukiwać.Może być również stosowany na suche włosy.Olejek można też dodawać w niewielkiej ilości  do farb podczas farbowania włosów ,aby zwiększyć połysk i chronić włosy.

Recenzja:

Z olejku Arganowego jestem bardzo zadowolona , Olejek jest w małej przezroczystej butelce i można go wszędzie zabrać , konsystencja olejku jest płynna i bez problemu można go wylać na rękę i rozprowadzić na włosach , łatwo się zmywa z rąk  .Bardzo ładny ma zapach ,a moje włosy stały się pełne blasku i mocniejsze polecam go wszystkim osobą , u mnie pewnie nie raz jeszcze zagości :)

Zapraszam na oficjalną stronę - AKA Hurtownia i Sklep Fryzjersko-Kosmetyczny
 

1 komentarz:

Żaneta Serocka pisze...

zapraszam na rozdanie do siebie. już wiele razy widziałam ten olejek ale jeszcze się na niego nie skusiłam