Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2013

Otrzymałam nagrodę od Drogeria Vica


19 sierpnia odbył się szybki konkurs na FB : 

 "Mamy dla WAS 10 zestawów kosmetyków dziecięcych "SKARB MATKI" (Szampon+Puder+Płyn do kąpieli) ... wystarczy w komentarzu do tej publikacji napisać dlaczego używacie/chciałybyście użyć produktów "Skarb Matki"

PS: Zestawy kosmetyków będą do odbioru w sklepach Vica - tak więc prosimy również o podanie nazwy miasta.
Nagrody wygrywa 10 pierwszych wpisów:)

I znalazłam się w gronie zwycięzców  : ) 

Moja Nagroda :


- Zamiast szamponu dostałam chusteczki nawilżające,
-Puder,
-Płyn do kąpieli .

Zapraszam na oficjalną stronę -  Drogeria Vica

3 komentarze:

abc pisze...

gratuluję ;)
miałaś refleks :)

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Dziękuję . Sama nie mogłam w to uwierzyć :)

Żaneta Serocka pisze...

gratuluję, fajna nagroda:)