Obserwatorzy

wtorek, 29 października 2013

5 Edycja współpracy z BingoSpa :)


Wczoraj otrzymałam paczuszkę której tak szybko się nie spodziewałam , a jednak jest i bardzo się cieszę :).
Pisałam wam nie dawno Tutaj , że rusza kolejna edycja współpracy z Blogami, a do testowania będą produkty od BingoSpa i każdy może sobie wybrać co chce testować . Wszyscy otrzymali Bon  50zł do wykorzystania w sklepie BingoSpa.

Produkty które wybrałam do testowania to :


Solanka borowinowa z glinką marokańską i miętą ,
Żel do ciała z centellą i kofeiną REDUAL ,
Koktajl do kąpieli z guaraną i karite BingoSpa  o brzoskwiniowym zapachu .

Już od wczoraj wzięłam się za testowanie i pewnie niebawem będzie recenzja :) pozdrawiam .

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ja także biorę udział w 5 Edycji współpracy z BingoSpa i otrzymałam tylko 5 próbek... Nie mogłam sobie wybrać produktów, które chciałabym testować, ale te o których otrzymaniu zostałam poinformowana mailowo mi odpowiadały. Jednak nie wiedziałam, że otrzymam wyłącznie próbki.. Nie wiem nawet za bardzo jak mam wystawić rzetelną recenzję na podstawie kilku różnych próbek ? Żadnego bonu też nie otrzymałam. Nie chodzi o to, by dostawać pełnowartościowe produkty za darmo, ale skoro firma życzy sobie recenzji na blogu i jak największej ilości portali kosmetycznych to chyba należy się za to nagroda, a czytelnikom rzetelna opinia.
Jestem bardzo zawiedziona... Współpraca z tą firmą to żenada. Niestety muszę się wywiązać z umowy i recenzje wystawić...
Gratuluję, że Tobie udało się otrzymać pełnowartościowe produkty i bon :)

Żaneta Serocka pisze...

też uważam że to jest dziwne i niesprawiedliwe. Ja dostałam maila że załapałam sie na testy i na tym koniec, nie dostałam listy do wyboru ani żadnego dalszego kontaktu nie było.

Naturica.pl pisze...

hejka:)
Po pierwsze wyłacz te sprawdzanie komentarzy. Mocno wkurza kogoś kto próbuje dodać komentarz - mi dopiero za 5 razem udało się poprawnie przepisać te znaczki.
Po drugi gratuluję współpracy - oraz zapraszam do nas. Mamy fajne rabaty dla blogerek oraz bloga z konkursami - rozdawajka