Obserwatorzy

wtorek, 14 stycznia 2014

Herbata dla dzieci tea for kids - Recenzja


Producent:

Kubek 250 ml- 1-2 łyżeczki suszu
Czas zaparzania
Herbaty owocowe zalewamy wrzątkiem i parzymy minimum 4 minuty
Ciekawostki
Herbatkę możemy podawać również jako zimny napój, ponieważ czas przechowywania po zaparzeniu wynosi około 12 godzin.

                                                  Opis został skopiowany - Tutaj

Recenzja :

Przepraszam że tak długo czekaliście na recenzje herbatki dla dzieci "tea for kids".
Jak dla mnie to uważam że herbata jest droga i przypomina mi bardziej kompot niż herbatę , a ja za kompotem bardzo nie przepadam . tea for kids to herbata z suszonych owoców którą zalewamy wrzątkiem to tak jakbym kupiła sobie mrożonkę owocową i zalała ją wrzątkiem to na to samo wyjdzie .Moim zdaniem taką herbatę można sobie samemu zrobić . Herbata jest zdrowa bo z owoców i ma dużo owoców ale mi nie smakuje.

3 komentarze:

Anulaa89 pisze...

lubię takie herbatki nawet jak smakują jak kompot hihi - ale masz rację takie coś można wykombinować samemu - ale nie każdy się chce w to bawić ;)

Unknown pisze...

wiec jesli smakuje jak kompot to lepiej z owocow go zrobic zdrowszy i bez chemi

Anonimowy pisze...

a ja je znam i kupuję regularnie - one nie mają w składzie chemii, jak tu ktoś napisał, właśnie dlatego je kupuję ;) z tym porównaniem z mrożonymi owocami też nie bardzo się zgodzę - co innego owoce mrożone, co innego suszone, a dokładnie poddane liofilizacji czy jakoś tak - owocki zachowują swoje właściwości. Ja je bardzo lubię a i mój synek też :)