Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2014

Schauma Szampon Odbudowujący z koenzymem Q10 - Recenzja







Producent :

Szampon Q10 do włosów cienkich i osłabionych .
Formuła z koenzymem Q10 pobudza produkcję keratyny.Nadaje włosom sprężystość i zwiększa objętość .Formuła z intensywnie Pielęgnującymi Proteinami przywraca włosom utracone proteiny .

Sposób użycia :

Po umyciu spłucz włosy .Regularne stosowanie zapewnia optymalne rezultaty.

Pojemność : 

400 ml

Cena :

10,50 zł

Recenzja :

Zawsze kupowałam Schaume 7 ziół dla całej rodziny , ale pewnego razu powąchałam sobie schaume Q10 
 zapach był tak śliczny że postanowiłam ją kupić.  Nie zawiodłam się włosy są naprawdę puszyste i mocniejsze  a efekty widziałam dopiero po trzecim myciu włosów.Szampon jest wydajny wystarczy go trochę aby się pienił. Ja nie zamienię go na żaden inny na  razie jest dobry służy mi  i jest godny polecenia .

4 komentarze:

Ania - Kobieta Nieidealna pisze...

Nie mogę użwyać Schaumy
Żadnego z szmaponów, nie odpowiadją moim włosom

ModestVagabond pisze...

Nie wiem od czego to zależy ale po nim włosy bardzo mi się przetłuszczały :( ale na całej długości były całkiem przyjemne w dotyku.

Anonimowy pisze...

Ja lubię Shaumę kokosową:)

Monika Dz. pisze...

nie na moje włosy :)