Obserwatorzy

wtorek, 25 lutego 2014

Serum czekoladowo-limonkowe BingoSpa - Recenzja


                     
                                 
Producent :



Ciesz się radosnym i fascynującym zapachem brazylijskiej limonki. Serum BingoSpa sprawi że pielęgnacja Twojej skóry stanie się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.
Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wielecennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry. Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w  czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein. 

Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
  • psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
  • nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
  • antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych
Wyjątkowe, czekoladowo - limonkowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała to odżywczy kompres o aksamitnej konsystencji i radosnym zapachu, który ożywi zmęczoną i suchą skórę.

                                                       Opis został skopiowany - Tutaj

Pojemność  :
150 g
Cena :
16,00 zł

Recenzja :
Serum czekoladowo - limonkowe bardzo mnie zaskoczyło ponieważ myślałam że będzie intensywnie czuć czekoladę a tu niespodzianka , zapach cytrynowy taki niepowtarzalny, ja osobiście nie piecze ciast ale pamiętam za czasów jak byłam mała to moja mama zawsze nam piekła ciasta i te serum bardzo przypomina zapach przygotowywanego ciasta za nim jeszcze wyląduje w piekarniku po prostu zapach  cudowny nie drażniący nosa.Serum bardzo łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania a na ciele czuć pod czas nakładania serum  takie drobne drobinki i ten zapach powoduje że czuję się takim pysznym ciastkiem polecam go wszystkim osobą które uwielbiają słodkie zapachy u mnie w domu zagości pewnie jeszcze nie raz :).  

4 komentarze:

Unknown pisze...

miałam kiedyś i byłam bardzo zadowolona;)

Anulaa89 pisze...

nie lubię zapachu czekolady w kosmetykach :P

Anulaa89 pisze...

nie lubię zapachu czekolady w kosmetykach :P

Anna H pisze...

miałam serum miętowo-czekoladowym to zapach przypominał lody miętowe z czekoladą hehe :D aż się zjeść chciało