Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

VANISH Proszek do Dywanów - Recenzja






Producent :


  • Proszek do dużych powierzchni dywanów.
Sprawia, że dywan wygląda jak nowy: 5 razy lepiej usuwa brud, neutralizuje zapachy, pomaga zmiękczyć włókna dywanu i odzyskiwać im żywe kolory.
Innowacyjny wilgotny proszek usuwa trudny zagłębiony brud i kurz - dywan czysty i suchy już w 20 minut!

                                Opis został skopiowany -  tutaj

Pojemność :

650 g

Cena : 

25,00

Recenzja :

 Dziś chciałam wam przedstawić Vanish Proszek do dywanów. Bardzo zaciekawiła mnie reklama 

Vanisha w którym kobiety niby z internetu pokazują jaki ten proszek jest super i wo gule , a że u 

mnie dość często pierze się dywan to sobie myślę ,że przydał by się mi taki proszek.Proszę więc 

pewnej niedzieli partnera by poszedł z rana po proszek do dywanów , mój skarb zrobił o co go 

poprosiłam . Vanish jest  w bardzo fajnej praktycznej torbie którą rozsypujesz równomiernie po 

dywanie a później miotłą równomiernie rozprowadzasz, normalnie super jak dla każdej kobiety 

której odejdzie cały dzień pranie dywanu bo tu pisze 20 minut i jest ok. Mój partner stwierdził że 

sam weźmie się za ten dywan ucieszyłam się bardzo:) . Po 20 minutach jak zobaczyłam mój dywan 

to normalnie zapłakałam był w o wiele gorszym stanie jak przed praniem ,plus to tylko tyle że 

ładnie pachnie .Zawiodłam się na tej firmie i chyba już nawet nic od nich nie kupię bo boję się że 

wyrzucę znów pieniądze w błoto a jednak 25,00 zł piechotą nie chodzi aż się dziwie że sklepy to 

rozprowadzają bo według mnie powinni ten produkt wycofać.



A jaka jest wasza opinia ? proszę pisać komentarze :)

2 komentarze:

Unknown pisze...

własnie mnie tez zaciekawił ten produkt .....ale skoro nie nadaje się to nie bede wyrzucała kasy w błoto

Angelika M. pisze...

U mnie się sprawdza i regularnie go kupuję także wszystko pewnie zależy od dywanów :)