Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

ON LiNE Mydło Hipoalergiczne - Recenzja



Producent :

Mydło Hipoalergiczne w płynie zawiera łagodne składniki myjące, które doskonale pielęgnują Twoją skórę dłoni i twarzy. Łagodna receptura mydła zapewnia odpowiednie nawilżenie wrażliwej skóry dłoni ze skłonnością do alergii. Mydło idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji, koi i niweluje podrażnienia.
Gliceryna roślinna doskonale łagodzi, idealnie nawilża przesuszony naskórek skłonny do pękania
Polecane dla dzieci powyżej 3 roku życia. Unikać kontaktu z oczami.

Pojemność :

500 ml

Cena :

ok 7 zł
                                             Opis został skopiowany - Tutaj  

Recenzja : 

Nigdy wcześniej nie używałam mydła Hipo alergiczne , no ale w końcu musiał być ten pierwszy raz :) a testować go mogłam dzięki portalowi Kosmeland gdzie był nabór do testowania właśnie tego mydła i ja z pośród 10 osób zostałam wytypowana, i bardzo się ucieszyłam gdy się o tym dowiedziałam.Mydło jest w przezroczystej butelce z dozownikiem , co jest łatwe w użyciu :).
Mam wysuszoną strasznie skórę i odkąd zaczełam używać mydła to moja skóra stała się bardziej nawilżona i delikatniejsza. Zapach ma również bardzo ładny i gdy po ciężkim dniu wchodzę do wanny to ten zapach mnie powraca do życia.Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o moim synku , on niestety jest skłonny do alergii i mydło zamiast mu to wszystko załagodzić to skóra jego stała się podrażniona i praktycznie na całym ciele pojawiła się wysypka , wyglądało to tak jakby miał ospę po odstawieniu wszystko powoli zaczęło schodzić , no ale nie powiem na początku bardzo się wystraszyłam. 

2 komentarze:

Żaneta Serocka pisze...

ja też używam mydeł on line

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Dobry wybór :)

Pozdrawiam Joasia