Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

Rusza 5 Edycja współpracy z blogami z BingoSpa


Teraz również  ty możesz zgłosić się do  testowania produktów od BingoSpa .
Rusza już  5 Edycja współpracy z blogami.Wystarczy że spełnisz wszystkie warunki :)
Pozdrawiam i życzę miłego testowania :) , warunki które trzeba spełniać wkleiłam poniżej.

1. Nowa edycja obejmuje IV kwartał 2013 r. oraz I kwartał 2014 r.
Trwa od początku 10.2013 do końca 03.2014r.
2. Do 5 Edycji zostaną zakwalifikowani wszyscy Blogerzy, którzy  w dniach
20.09-27.09 nadeślą swoje zgłoszenie na maila fb@bingo.net.pl. W treści
maila muszą znajdować się następujące dane: imię nazwisko, adres pocztowy,
adres mailowy, link do bloga, statystyki bloga (ilość odwiedzin, ilość
członków, zgoda na wykorzystanie danych osobowych.
3.W zależności od liczby chętnych i budżetu Blogerzy, którzy
przyślą swoje zgłoszenia mogą zostać podzieleni na II etapy. Pierwszy etap
będzie trwał od 10.2013 do końca 12.2013r. Drugi etap od 01.2014-03.2014

2 komentarze:

Justyna pisze...

ja już przesłałam swoje zgłoszenie, ciekawe czy się uda:)
nominowałam Cię do "Liebster Award"
http:/kosmetycznakrainaa.blogspot.com/2013/09/druga-nominacja-do-liebster-award.html

Ania - Kobieta Nieidealna pisze...

dostałam od nich probki kosmetykow
kompletna porażka