Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2012

Otrzymałam Hop-Hop Bańki Mydlane-recenzja

         Otrzymałam Hop-Hop Bańki Mydlane

Wczoraj otrzymałam przesyłkę Hop-Hop Bańki Mydlane ,które można było otrzymać ,pisałam o tym Tutaj i wczoraj   dotarły a czekaliśmy na nie z niecierpliwością.




W pudełeczku znalazłam :

 - 2 rureczki do puszczenia baniek

- 2 buteleczki z płynem TUBAN

- 2 rękawiczki 

Producent:

 1. Odkręć butelkę włóż do niej rurkę.

    Ubierz jedną rękawiczkę na rękę.

2. Wyciągnij rurkę z buteleczki  i trzymając pionowo,dmuchaj 

     w nią delikatnie tak aby stworzyć jedną bańkę.

3. Puść bańkę na rękawiczkę, a następnie postaraj się ją

    odbijać  jak najwięcej razy.

4. Możesz zaprosić kogoś do zabawy i odbijać między sobą 

   bankę .

Recenzja: 
Zawsze jak robiłam dzieciom bańki to zazwyczaj  było więcej śmiechu niż baniek bo  nie wychodziły a gdzie jeszcze je odbijać.
Wczoraj jednak było inaczej :)   
Dzieci były zachwycone nie mogły się napatrzeć jak mama dmuchała im bańki mydlane i odbijała a najstarszy synek  próbował nawet dmuchać ale na razie jeszcze mu nie wychodziło.Bańki są super  za każdym dmuchnięciem  jest ich dużo i nie da się ich zliczyć .

Tuban Bańki Mydlane to dobry prezent pod choinkę Polecam :)

Zapraszam na oficjalną stronę Tuban Banki Mydlane - kliknij tutaj

 

Brak komentarzy: