Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

"Zula Mol" Bajki sercem pisane -Recenzja

        "Zula Mol" Bajki sercem pisane -Recenzja

Kiedyś kupowałam dzieciom książeczki, za które wydałam majątek a bajki  były bez sensowne nawet dzieciom się nie podobały mi zresztą też  i  myślałam ,że nikt nie pisze już tak fajnych bajek jak , kiedyś gdy ja byłam małą dziewczynką .
A jednak zdanie zmieniłam jak otrzymałam3 książeczki do testowania od pani Agnieszki,która  pisze właśnie bajki pod pseudonimem "Zula Mol" są to:

 "Wiersze i wierszydła" - jest to tomik wierszy,
"Różowe Miasteczko"  jest to bajeczka pisana wierszem a

 "Anielskie bamboszki" - są to wierszyki o Aniołkach.


 Książki są w twardej oprawie i  oprócz ilustracji zawierają kolorowanki do samodzielnego malowania z czym się  wcześniej nie spotkałam :)

 Na stronach nie ma za dużo ilustracji co mi się bardzo podoba,

ponieważ mój kochany syn ,jak widzi za dużo obrazków to wtedy się rozprasza i woli je oglądać niż mnie słuchać.Jak zaczęłam dzieciom do snu czytać to dzieci leżały i słuchały nawet mały Mikołaj,który zawsze przeszkadzał bardzo chętnie słuchał i się uśmiechał a gdy skończyłam czytać to dzieci już spały byłam bardzo zadowolona z siebie i bajek zdziałały cuda.Wszystkie bajeczki są bardzo ładnie napisane :) A nasza ulubiona książka to  "Anielskie bamboszki" i możemy ją czytać godzinami.Książki są godne polecenia i każdy powinien je mieć w swojej Bibliotece :)

Jeśli Ciebie też za interesowały książki to zapraszam na oficjalna stronę
"Zula Mol"  

Brak komentarzy: