Obserwatorzy

wtorek, 26 lutego 2013

Współpraca - Dieta Light

                            Współpraca - Dieta Light



W listopadzie nawiązałam nową współprace z Dieta Light i dopiero wczoraj dotarła do mnie paczka , w której znalazłam :






 - Książeczkę Dieta Light

 - Batonik

 - 3 szt. Koktajl Mocca

 - 3 szt.Koktajl Czekoladowy

 - 3 szt Koktajl Truskawkowy

 - 2 szt Zupa o smaku Kurczaka

Nie jestem wstanie przetestować produktu, ponieważ na chwilę obecną karmię piersią ...Jeśli będę już mogła to wszystkich o tym na pewno powiadomię a teraz jedynie mogę wszystkich zaprosić na stronę oficjalną - Dieta Light


3 komentarze:

Adek pisze...

jak udało Ci sie dostać darmowe próbki? ja już od dłuższego czasu chodze po rożnych aptekach i szukam darmowych próbeki i wszędzie mnie z kwitkiem odsyłają. proszę podpowiedz mi jak Ci sie to udało?

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Ja nie chodzę po aptekach :) ,pisze e-maila do firmy np dieta light z prośbą o darmowe próbki i podaje adres a oni albo wyślą albo nie..

Anonimowy pisze...

a jeśli można zapytać, co piszesz w takim mailu?:)