Obserwatorzy

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Szampon Schauma 7 ziół - Recenzja

                                Szampon Schauma 7 ziół - Recenzja


Producent :

Szampon 7 ziół do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się .
Formuła z ekstraktami ziół pielęgnuje włosy bez obciążania.
Nadaje im świeżość i naturalną objętość .
FORMUŁA Z INTENSYWNIE PIELĘGNUJĄCYMI PROTEINAMI
przywraca włosom utracone proteiny .

Sposób użycia :

Po umyciu spłucz włosy .
Regularne stosowanie zapewnia optymalne rezultaty.


Recenzja :


Po ostatnim testowaniu szamponów, moje włosy były już w ciężkim stanie zaczęły się bardziej przetłuszczać i nie chciały się układać, były już w takim stanie że musiałam dziennie myć głowę .
Postanowiłam kupić schaume 7 ziół i zobaczyć co będzie , w końcu raz się żyje :)...
Schauma 7 ziół ładnie pachnie i łatwo się rozprowadza nie pląta włosów i po umyciu włosy łatwo się rozczesuje co mnie ucieszyło.Moje włosy powoli wracają do życia ale nie widzę żeby był i więcej ale to nic dobrze ,że już się tak nie przetłuszczają 

1 komentarz:

VIXIE pisze...

Właśnie umyłam nim włosy i rzeczywiście nie plącze włosów :)