Obserwatorzy

poniedziałek, 27 maja 2013

BingoSpa:Serum kolagenowe - uda, pośladki, brzuch-Recenzja

                    BingoSpa : Serum kolagenowe- uda, pośladki, brzuch-Recenzja

Producent : 

 Opis produktu :
Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.

Kolagen - regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry, wygładza skórę i poprawia jej pigmentację,

Masło Shea zawiera naturalne tokoferole i kwasy tłuszczowe: palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy  oraz naturalne filtry UV o działaniu zmiękczającym, wygładzającym skórę. Dzięki właściwościom odbudowy i regeneracji komórek lipidowych masło Shea poprawia jej jędrność i elastyczność, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki, opóźniając starzenie się skóry

L-karnityna – wzmacnia spalanie tłuszczów i zapobiega ich odkładaniu się. Przyspiesza regenerację skóry.

Zielona herbata - pobudza mikrocyrkulację krwi i limfy, ułatwia eliminację toksyn.





Wchłonięte składniki kolagenowego serum BingoSpa zmniejszają objawy cellulitu, poprawiają kondycję i koloryt skóry, odżywiają, nawilżają i wygładza skórę.
Cena: 16zł
Ilość : 280g
                    Opis producenta został skopiowany - Tutaj

Recenzja :
Z serum kolagenowego - uda,brzuch i pośladki,  jestem bardzo zadowolona gdyż moje ciało uda ,brzuch i pośladki odzyskały swój młodzieńczy wygląd. Serum stosowałam 2 razy dziennie i co raz bardziej moja skóra stawała się bardziej nawilżona i jędrna . I jeśli chodzi o cellulit to serum naprawdę zmniejsza jego objawy z czego bardzo się cieszę . Serum kolagenowe jest z dozownikiem , który jest prosty w obsłudze :), bierzesz tyle ile potrzebujesz i nic się nie marnuje,jest o bardzo delikatnym zapachu brzoskwini,który jest przyjemny dla nosa,Serum łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania . Jeśli chodzi o mnie to serum kolagenowe  zdobył moje zaufanie i na pewno jeszcze nie raz zagości w mojej łazience :)
Zapraszam na oficjalną stronę - BingoSpa

Brak komentarzy: