Obserwatorzy

poniedziałek, 6 maja 2013

Fotelik dla dziecka - Recenzja

                                     Fotelik dla dziecka - Recenzja

Producent :

Fotelik jest  w całości wykonany z pianki poliuretanowej,  pokryty zdejmowanym pokrowcem z tkaniny bawełnianej, z elementem włókniny meblowej (na spodniej części mebla). Całość zapinana jest na zamek błyskawiczny. Nie posiada żadnej twardej -  niebezpiecznej i niewygodnej dla dziecka konstrukcji.

Cena : 59zł 

                                 Opis skopiowałam - Tutaj 

Recenzja : 

 Po rozpakowaniu fotelika mój najmłodszy synek tak bardzo się cieszył , aż skakał z radości, więc uwieczniłam tą wielką chwilę i zrobiłam zdjęcie
Fotelik jest lekki i a przede wszystkim wygodny , sama go wypróbowałam i w nim usiadłam :).
i nie załamał się ,a trochę ważę  i uważam że jest również mocny ...
Później obserwowałam mojego najmłodszego synka , który ma 9 miesięcy to pierwsze co to usiadł wygodnie a jak mu się  już znudziło siedzenie  to zaczął skakać i przestawiać go w różne miejsca a nawet  wspinał się po nim...  
Później również w foteliku siedział starszy synek i również był bardzo zadowolony mógł tupać sobie nóżkami opierać się fajnie i schylać się po swoje zabawki , które położył na podłodze ...
Widzę ,że dzieci z fotelika są bardzo zadowolone i lubią się w nim bawić i oglądać tv ...
Fotelik jest bezpieczny i spokojnie mogę polecić  go wszystkim dzieciom ...  Nie jest drogi a na pewno sprawi dużo radości .. :)
  

                   Więcej informacji - Sklep Dla Dziecka.Pl

Brak komentarzy: