Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

Nie polecam brania udziału w Konkursach “Zgarnij buty” organizowanych przez Dash44

           Nie polecam brania udziału w Konkursach “Zgarnij buty” organizowanych przez Dash44

W marcu odbył się konkurs z okazji Dnia Kobiet, w którym do wygrania było 10 par butów .
O konkursie pisałam -  Tutaj

Ja wybrałam sobie buty koloru czarnego rozm 41.

Udział w konkursie wzięłam dla zabawy, nie sądziłam że wygram, do puki nie otrzymałam , e-maila z wiadomością od pani Sylwii z ShuShu, (która była również organizatorem konkursu) ,że wygrałam buty.


Listę zwycięzców można było zobaczyć - Tutaj  

W połowie kwietnia napisałam e-maila z zapytaniem , kiedy otrzymam nagrodę ? 
to dostałam  odpowiedz od pani Sylwii ,że myśli,że  przesyłka ze sklepu powinna dotrzeć 24.04 - 26.04. No to czekałam dalej... Kolejną wiadomość napisałam na początku maja ,Pani Sylwia zawsze odpowiadała mi na e-maile , ale to była wina sklepu Dash 44 , bo to ten sklep miał wysłać mi nagrodę.Następnie napisałam e-maila do sklepu Dash44,gdzie dostałam odpowiedź,że oni już dawno próbowali się ze mną skontaktować ponieważ na sklepie nie ma takich butów jakie sobie wybrałam ,co według  mnie było nie prawdą ponieważ zawsze wszystkie e-maile czytam i żadnej takiej informacji nie dostałam .Było mi bardzo przykro,że nie dostane butów takich jakie sobie wybrałam ale podałam już 3 kolory inne ,żeby znów nie usłyszeć ,że nie ma takich na sklepie.Myślałam,że już w końcu wszystko jest ok i w końcu moja nagroda do mnie dojdzie,ale niestety myliłam się.Po dłuższym czasie znów napisałam e-maila z informacją czy moja nagroda została już do mnie wysłana ? w odpowiedzi dostałam e-maila , że nagroda została wysłana i mogę sobie ją śledzić , no to bardzo się ucieszyłam .A los chciał,że w tym czasie moje dzieci zachorowały i  nie mogłam nigdzie wychodzić ,więc zawsze przed pracą męża wychodziłam z domu szybko do sklepu i kupowałam wszystko co potrzebowałam na teraz, a on robił większe zakupy po pracy . 
A  nagrody jak nie było , tak nie ma do tej pory. Po ponad 10-dniach pisze kolejną wiadomość do sklepu Dash44 z zapytaniem jak długo będzie szła moja przesyłka? To odpowiedź dostałam taką . 
że kurier był u mnie 3 razy i ja nie odebrałam paczki więc w tym momencie paczka wraca do nich z powrotem. Nie powiem że po raz kolejny ręce mi opadły, chwilę wszystko pomyślałam i odpisałam,że nie chcę już tych butów i to jest moja ostatnia wiadomość,którą do nich piszę. I również po informowałam  ich o tym ,że zrobię o tym notatkę na moim blogu .Po czym dostałam kolejną wiadomość ,że buty na pewno dostane i takie tam wykręcanie się a ja już mam dość tego i sobie odpuszczam.
I nie polecam innym brania udziału w konkursach z organizatorem Dash44 bo nie wszyscy tą wygraną dostaną.

Życzę Wszystkim Miłego Dnia :)

joasia1755.blogspot.com





Brak komentarzy: