Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

Współpraca z Beerfingers PODWÓJNE PALUSZKI

                               Współpraca z Beerfingers "PODWÓJNE PALUSZKI"


W lutym udało mi się  nawiązać , współpracę z Beerfingers . I o to dziś otrzymałam słodką paczuszkę za która bardzo dziękuję, a w środku znalazłam :) 



Podwójne Paluszki o smakach :

11 paczek Podwójnych Paluszków w polewie 

10 paczek Podwójnych Paluszków solonych  

2 paczki Podwójnych Paluszków z sezam

30 sztuk linijek 

Mogę powiedzieć ,że dzień rozpoczął się smakowicie :) , A nie spodziewałam się na dziś nikogo , a jednak jestem mile zaskoczona :)

Niebawem napiszę recenzję :) 

A teraz jedynie mogę wszystkich zaprosić na oficjalną stronę - Podwójne Paluszki  i Tu

5 komentarzy:

Diamon Cake pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Diamon Cake pisze...

Witam czy Pani ma 2 blogi dokładnie takie same? :)

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Mam tylko tego bloga i na Facebooku jeszcze, a widziała pani gdzieś podobny ?

Diamon Cake pisze...

Tak widziałam dokładnie taki sam.:) Te same zdjęcia itp.

Diamon Cake pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.