Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

Pas odchudzający neoprenu - Recenzja


Producent:

Pas odchudzający Fitplay S24 :
Nie próbuj się odchudzać, zanim nie przeczytasz opisu dotyczącego pasa odchudzającego Fitplay.
Jeśli chcesz bezpiecznie i trwale stracić 5 kg w ciągu 30 dni, to właściwości pasa neoprenowego marki Fitplay pozwolą Ci skutecznie gubić tkankę tłuszczową nawet 47% szybciej.
Niemożliwe?
Też tak myślałem po tym jak już wielokrotnie zawiodłem się przeróżnych „super dietach i cudownych formułach”.
pas odchudzający
Bez wątpienia najwyższej jakości pas neoprenowy na rynku. To proste doskonałe narzędzie do odchudzania. Zasada działania pasa jest bardzo prosta - przyspiesza on pocenie wykorzystując naturalne ciepło organizmu.
Można go nosić pod ubraniem robiąc zakupy czy prowadząc samochód. W momencie gdy dostarczamy ciepła naszemu organizmowi, cały metabolizm ulega gwałtownemu przyspieszeniu, a co za tym idzie - spalanie tkanki tłuszczowej jest nawet 5-cio krotnie szybsze niż podczas normalnego procesu.

Uwierz mi, że możesz tracić na wadzę robiąc to co do tej pory. Jedynym warunkiem skuteczności działania pasa jest pozostawanie w ruchu a więc np. 
  • prace domowe, sprzątanie itp, spacer,
  • pracę w ogrodzie
  • jazda na rowerze,
  • siłownia,
  • fitness,
  • jazda na nartach,
  • gry zespołowe.
Zasada działania pasa odchudzającego jest bardzo prosta, przyspiesza on metabolizm wykorzystując naturalne ciepło organizmu. Można go nosić pod ubraniem robiąc zakupy czy prowadząc samochód. W momencie gdy dostarczamy ciepła naszemu organizmowi, cały metabolizm ulega gwałtownemu przyspieszeniu, a co za tym idzie- spalanie tkanki tłuszczowej jest nawet o 47% szybsze niż podczas normalnego procesu.
Jeżeli uprawiasz prace domowe, spacerujesz lub wykonujesz inne ćwiczenia, dlaczego masz nie osiągać nawet o 47% lepszych rezultatów przy stracie zbędnych kilogramów? Nie musisz stosować diet, wydawać pieniędzy na drogi sprzęt fitness. Wystarczy założyć pas odchudzający i robić to, co do tej pory. Efekty na pewno Cie zaskoczą !
Co zyskasz stosując pas neoprenowy Fitplay?
  • skutecznie spalisz tkankę tłuszczową
  • utrzymasz stałą temperaturę mięśni dzięki czemu spalanie tłuszczu jest o 47% szybsze,
  • Twój metabolizm znacznie wzrośnie, dzięki czemu poprawi się Twoja kondycja,
  • podniesiesz poziom przepuszczalności tlenu podczas ćwiczeń.
Teraz tylko od Ciebie zależy, czy chcesz zmieścić się w stare spodnie, czy dalej wciągać brzuch by założyć aktualny rozmiar ubrań. Pasy są bardzo elastyczne, dlatego z pewnością dopasujesz odpowiedni dla siebie rozmiar. Przeczytaj poniżej opinie zadowolonych klientów, którzy już tracą zbędne kilogramy dzięki pasom odchudzającym Fitplay.
Dodatkowe informacje:
  • jest prostym i rewelacyjnym środkiem do osiągnięcia wymarzonej przez Ciebie figury,
  • najlepsze efekty przynosi systematyczne stosowanie,
  • uprawianie codziennych ćwiczeń z założonym pasem wzmacnia efekt redukcji tkanki tłuszczowej do 30%,
  • pas jest również skuteczny przy kształtowaniu ud ramion,
  • używanie pasa daje każdemu gwarancje zachowania zgrabnej szczupłej sylwetki przez całe lata,
  • zapobiega powstawaniu rozstępów
  • likwidacja zbędnych uwypukleń pod obcisłą odzieżą itp.,
  • znaczne zmniejszenie opuchlizny u osób z przepukliną,
  • doskonały przy walce z cellulitem i "pomarańczową" skórką,
  • rozgrzewa miejsca bolące (np. korzonki).
Uwagi producenta:
  • Ubrania neoprenowe nie są polecane osobom o wrażliwej skórze,
  • Przed pierwszym użyciem wskazane jest upranie pasa,
  • Po każdorazowym użyciu pasa, zaleca się wzięcie prysznica, aby uniknąć ewentualnych podrażnień skóry,
  • Nie należy nosić pasów neoprenowych podczas snu,
  • Jeśli w trakcie użytkowania wystąpi reakcja alergiczna, trzeba natychmiast zaprzestać noszenia pasa neoprenowego.
Czyszczenie:
  • Po każdym użyciu pasa neoprenowego spłucz wodą i pozostaw do wyschnięcia.
  • Pas odchudzające Fitplay pierz ręcznie – w letniej wodzie z dodatkiem delikatnych środków piorących (bardzo dokładnie spłukując). Susz w temperaturze pokojowej. (Nie należy prać w pralce ani też suszyć ich w suszarce automatycznej.)
Posiadamy następujące modele pasów:
  • Model: S18. Wymiary: szerokość 18cm, długość 100 cm, po rozciągnięciu 120 cm, grubość neoprenu 2mm,
  • Model: S24. Wymiary: szerokość 24cm, długość 104 cm, po rozciągnięciu 114 cm, grubość neoprenu 2mm,
  • Model: S29. Wymiary: szerokość 29cm, długość 121 cm, po rozciągnięciu 140 cm, grubość neoprenu 2mm.
Pas neoprenowy doskonale zapobiega oziębieniu organów wewnętrznych (nerek, pęcherza moczowego) podczas jazdy na motorze, rowerze oraz przy uprawianiu sportów zimowych i wodnych.
Stosowanie pasa przyspiesza spalanie podskórnej tkanki tłuszczowej dlatego już niedługo po stosowaniu widoczny jest gołym okiem efekt większej sprężystości i jędrności skóry.

Cena / sztuka

26,89 zł /1

Recenzja : 

Jak dostałam pas do testowania to bardzo się ucieszyłam , bo pomyślałam że w końcu pozbędę się zbędnych kilogramów.
Ja osobiście do 20 roku życia nie miałam problemu z wagą ważyłam 50 kg przy 169 wzroście i mogłam jeść co chciałam i nigdy nie musiałam się ograniczać.
Wszystko zmieniło się jak urodziłam synka , wtedy w tym samym czasie rzuciłam palenie no i w sumie do roku przytyłam 20 kg , co mnie bardzo ucieszyło bo nigdy nie mogłam przytyć.
Nawet zdarzało mi się kupić za małe ciuchy ponieważ w lusterku widziałam się inaczej .Po jakimś czasie mój wygląd zaczął mnie przerażać  to kupowałam specjalny strój pod ubranie , które kosztowało majątek a nic nie zdziałał.Po drugiej ciąży znów zostało 5 kg .W sumie na tej wadze się zatrzymałam i stałam do czasu,do puki nie zaczęłam testować pasa . Skuteczny pas odchudzający z neoprenu.bardzo łatwo się ubiera ,na początku jest nie wygodny ale w kolejnych dniach już się zapomina ,że się go ma na sobie :) .. Ja pasa używałam głównie w sprzątaniu i na spacerach,było w nim upalnie nawet wtedy kiedy na dworze było zimno, co mnie się bardzo podobało .Stwierdziłam ,że co tydzień będę się ważyć i sprawdzać jak wygląda moja waga , już nie mogłam się doczekać spadku wagi .
Do tego zaczęłam jadać 5 posiłków dziennie i zrezygnowałam ze słodyczy, pije dużo wody i herbaty zielonej . Co tydzień wchodzę na wagę i co widzę 1 kg mniej , z czego bardzo się cieszę .
Polecam pas wszystkim osobą ,które chcą się pozbyć zbędnych kilogramów :). Pas nie jest drogi , a dzięki nie mu możesz wyglądać jak marzenie.Ja jeszcze 15 kg chce stracić wtedy to na pewno będę  szczęśliwa , czego również  życzę wam :) ..

Zapraszam na oficjalną stronę - Sklepu MMO



1 komentarz:

Żaneta Serocka pisze...

ten pas to coś dla mnie. obserwuję :)