Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Kraft active gel do mycia naczyń - Recenzja


Producent :

* Do 30 % więcej czystych talerzy

*badania laboratoryjne na usuwanie tłuszczu w porównaniu do poprzedniego płynu Kraft

Skoncentrowany oraz niezwykle wydajny żel do mycia naczyń Kraft o zapachu limonki i granatu,dzięki specjalnie opracowanej recepturze,doskonale usuwa tłuszcz i inne zabrudzenia pozostawiając naczynia lśniąco czyste i bez zacieków.Zawiera ocet owocowy oraz odświeżający ekstrakt z limonki. Dzięki wyjątkowej nucie zapachowej jest bardzo przyjemny w użyciu.
Ocet owocowy to naturalny środek od kamieniujący .Z łatwością usuwa ślady zacieków powstałych po wyschniętych kroplach twardej wody.

Sposób użycia :

Stosować 1 łyżeczkę (ok. 5 ml) płynu na 5 litrów wody lub kilka kropli bezpośrednio na gąbkę. Po umyciu naczynia dobrze spłukać wodą.


Składniki: 

Produkt zawiera miedzy innymi:

5 - 15% anionoweśrodki powierzchniowo czynne <5% amfoteryczneśrodki powierzchniowo czynne.
Ponadto:kompozycje zapachowe,2-Bromo -2-nitropropane-1,3-diol, Methylisothiazolinone,Methylchloroisothiazolinnone.


Pojemność :
1 litr

Cena :
3,99 zł

Recenzja : 

Wcześniej używałam innego płynu, ale po czasie zaczynał mnie zawodzić i już nie chciał ze mną współpracować, więc stwierdziłam ze muszę go zmienić i postawiłam na tańszy płyn firmy Kraft, i używam go już przez pół roku to jestem z niego bardzo zadowolona płyn jest bardzo gesty  i w sumie wystarczy go trochu a już się bardzo pieni , a co idzie za tym same pozytywy usuwa skutecznie wszystko

co jest tłuste i brudne.A ja należę do osób które musza mieć do okola porządek, nie lubię się do czegoś kleić. Płyny do naczyń firmy Kraft są o rożnych zapachach miałam, chyba wszystkie ale nie polecam z balsamem bo jest do niczego i strasznie wysusza dłonie.Wiadomo te wszystkie płyny są dobre do czasu , puki są nowe bo później strasznie oszukują i zamiast płynu jest sama woda ale to chyba ze wszystkimi produktami tak robią , Jak na razie mnie nie zawiódł i mogę go wszystkim polecić :)

2 komentarze:

Żaneta Serocka pisze...

nie spotkałam jeszcze tego płynu

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Już widziałam jeszcze inne plyny tej wlasnie firmy