Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Majonez Kętrzyński lekki - Recenzja



Producent :

O zmniejszonej zawartości tłuszczu.

Składniki :

Olej roślinny rzepakowy 47% woda, musztarda (ocet spirytusowy, gorczyca , sól , ekstrakt przypraw), Cukier ,ocet spirytusowy,
substancje zagęszczające ( E 1422, guma guar ,guma ksantanowa),
żółtka jaj w proszku , proszek jogurtowy , sól,
substancje konserwujące :
(sorbinian potasu,benzoesan sodu.
Majonez nisko tłuszczowy.

Przechowywać w miejscu suchym i ciemnym w temperaturze +0 C do + 20 C . 
Po otwarciu przechowywać w lodówce


Pojemność :
280 g

Cena :
ok 4,00 zł

Recenzja : 

Majonez w cale mi nie smakował chodź był bardzo gęsty, i jak ja tak na niego patrzyłam to wyglądał jakby nic mu nie brakowało ale jak go spróbowałam to normalnie był ohydny , może dlatego ze używam jednego majonezu od lat i jeszcze mnie nie zawiódł , a ten majonez niestety poszedł w odstawkę,  nie polecam.

3 komentarze:

Test.by.Destiny pisze...

Nie ma jak to Winiary - najlepszy!

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Niestety nie znam żadnego dobrego majonezu Light ;p Każdy jest dla mnie ohydny i nie ma nic wspólnego ze smakiem majonezu ;p

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Ja używam zawsze Winiary ale zwykły nie lekkie :)