Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Gorvita Venal w sprayu Na zmęczone nogi chłodzący - Recenzja



Charakterystyka :

Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji nóg . Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka , wzbogacona o biologicznie 
aktywne wyciągi z kasztanowca ,miłorzębu japońskiego i arniki górskiej,działa uszczelniający na ścianki naczyń włosowatych zmniejszając ich kruchość .Ze względu na swój unikalny skład chemiczny 
z zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu,chlorku sodu  i kwasu meta borowego wykazuje działanie oczyszczające i przeciw po drażniony . Stosowany systematycznie poprawia mikro krążenie,
obkurcza rozszerzone naczynia ,łagodzi opuchnięcia i siniaki.Likwiduje dyskomfort przemęczenia i ciężkości nóg , a chłodzący mentol zapewnia uczucie świeżości , ulgi i odprężenia .
Polecany do każdego rodzaju skóry.

Venal spray :

Łagodzi obrzmienia nóg,
Poprawia mikro krążenie,
Wzmacnia naczynia krwionośne,
Łagodzi uczucie zmęczenia nóg ,
Pomocny w stanach żylakowych,

Składniki (INCI) :

Aqua , Castanea Sativa Extract,Ginkgo Biloba Extract,Arnica Montana Extract,menthol,DMDM Hydantoin.

Sposób użycia :

Do stosowania zewnętrznego .
Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb rozpylić preparat na skórę i pozostawić do wchłonięcia.
Preparat można stosować przez dłuższy czas.Nie stosować w przypadku nadwrażliwość na którykolwiek składnik preparatu.

Pojemność : 
115 ml

Cena :
ok 11 zł

Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze pokojowej (15-25 C) w sposób niedostępny dla małych dzieci.Chronić przed słońcem .
Składniki pochodzenia naturalnego .Przebadany dermatologicznie . Produkt nie stosowany na zwierzętach.



Recenzja :

Ze sprayem na zmęczone nogi spotkałam się po raz pierwszy no i jestem pod wrażeniem . Od kąt mój najmłodszy synek zaczął chodzić to więcej jestem w ruchu niż w spoczynku :), i bardzo lubiłam gdy zbliżał  się wieczór bo wiedziałam ze będę mogła odpocząć, a rano nie potrafiłam wstać tak bardzo stopy mnie bolały , ale od kąt stosuje Venal w sprayu co wieczór,to bólu nie ma i rano tez super się wstaje ale venal trzeba stosować codziennie bo inaczej ból powraca .Jest godny polecenia :) zapomniałam również wspomnieć że ten produkt również jest dobry jeśli ktoś ma zespół niespokojnych nóg .


Brak komentarzy: