Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Quiz Cosmetics - Recenzja

Safari - Lakier do paznokci


Producent :

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.
Pojemność :
12 ml
Cena :
 3,68 zł            
                                                 Opis został skopiowany - Tutaj
Recenzja :
Testowałam już lakier do paznokci ale nie byłam z niego zadowolona, ponieważ kolor był inny niż powinien być i szybko schodził.Teraz po raz kolejny mogłam testować lakier i jestem bardzo zadowolona z koloru jak i jego trwałości .Lakier jest koloru szarego w przezroczystej buteleczce , jest gesty i bardzo fajnie się rozprowadza na paznokciu i bardzo szybko schnie.Ja bardzo często coś robię w wodzie, a przy dwójce małych dzieci jest co robić,i co pomalowałam paznokcie to zaraz na drugi dzień już po nim nie było śladu.A  ten lakier ma duży plus bo trzyma bardzo długo i nie odpryskuje co mnie bardzo cieszy .:) Zawsze wydawało mi się ze ,żeby mieć dobry lakier to trzeba wydać na niego trochę więcej pieniędzy, a teraz wiem ze to nieprawda bo safari jest tanim lakierem dostępnym w różnych kolorach i naprawdę jest dobry.

                                          
                                       Quiz Cosmetics EYELINER PROFESSJONAL STYLE 011 - Kredka do oczu

Producent : 
Miękkie, lekko rozprowadzają się na powiece, tworząc gładką i precyzyjną kreskę o głębokim kolorze. 
Doskonale podkreśla kształt oka i spawia, że wydaje sie ono bardziej wyraziste.  Efekt utrzymuje na powiece przez wiele godzin
cena : 
2,45 zł
                                            Opis został skopiowany - Tutaj
Recenzja : 
Kredka do oczu koloru brązowego która jest u mnie często używana to niczym mnie nie zaskoczyła ;) , jak kredka dobrze maluje nie pozostawia grudek i najważniejsze nie łamie się w trakcie malowania bo zazwyczaj  się takie niespodzianki zdarza, a nikt z nas tego nie lubi.


Beauty Finish Volume up Mascara - Tusz do rzęś

Producent : 
Maskara zawiera woski otulające rzęsy - precyzyjnie pokrywające je od nasady, aż po same końce. W efekcie rzęsy zwiększają swoją objętość na całej długości.
Lekka i elastyczna formuła tuszu unosi rzęsy, pozostawiając je naturalnie miękkimi.

Dzięki specjalnie zaprojektowanej szczoteczce tusz nie skleja rzęs i sprawia, że są jednocześnie maksymalnie pogrubione - w rozmiarze XXL!
                                                            Opis skopiowany - Tutaj



Recenzja :

Tusz do rzęs bardzo ładnie wydłuża rzęsy i rozdziela je .Jestem z niego naprawdę zadowolona , bo przeważnie jak w lato kupowałam tusz, to był tylko dla mnie jedna wielka cieczą cieknąca która sklejała rzęsy i jeszcze pozostawiała po sobie grudki ,które doprowadzały mnie do szału bo były bardzo widoczne i przeważnie pieniądz był wywalony w błoto. A teraz to naprawdę jestem pod wrażeniem i niby taki skromny a daje takie pożądane efekty brawo.




                 Zapraszam Wszystkich na oficjalną stronę - Quiz Cosmetics                                            
                                 

Brak komentarzy: