Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

The Body Shop Honeymania Masło do ciała - Recenzja


Producent :

Ten peeling ciała ma bogatą, kwiatowy zapach. Każda doniczka zawiera Gmina Fair miodu towarowego złożonego z nektaru tysięcy kwiaty. Delikatnie zmiecie martwe komórki skóry pozostawić uczucie jedwabistej skórze miękkość.
  • Wyciągi z dala martwe komórki skóry
  • Stymuluje mikro cyrkulację powierzchniową skóry
  • Skóra staje się bardziej miękka i gładka
  • Bogaty, kwiatowy zapach
Recenzja :

Z masełkiem Honeymania spotkałam się po raz pierwszy i byłam w szoku , ponieważ  nawet takie masełko do ciała kojarzyło mi się z wodnistą konsystencją i chwilowym zapachem który szybko się ulotni.
Zmieniłam jednak szybko zdanie gdy otworzyłam pudełeczko i zobaczyłam że jest rzeczywiście jak masło i w dodatku ten prze cudny  zapach .Postanowiłam wieczorem go użyć i po kąpieli od razu go wsmarowałam w skórę i moja skóra stała się miękka i delikatna od razu nie musiałam czekać nawet godziny , a co do zapachu to jest delikatny i bardzo intensywny bardzo przyjemny dla noska i długo utrzymuje się zapach, co bardzo lubię :) . Masełko polecam i bardzo się cieszę że mogłam go testować.

Zapraszam również do głosowania - Honeymania

1 komentarz:

Katarzyna Piotrowska pisze...

chcialabym takie maselko :)