Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013

Gorvita Aloe Vera żel aloesowy - Recenzja



Producent :

Preparat opracowany na naturalnych składnikach , polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii.
Zawarty w żelu wyciąg z aloesu stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych ,stymuluje regeneracje naskórka podrażnionego wieloma czynnikami zewnętrznymi.
Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają  w strukturę skóry,przywracając jej jędrność,witalność oraz odpowiednie nawilżenie.
Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas meta-borowy wykazujący działanie oczyszczające i łagodzące lecznicza woda mineralna z Uzdrowisko Rabka.

Pojemność : 

150 ml

Cena :

ok. 12 zł

Sposób użycia :

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb,wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.

Recenzja :
Co do żelu to nie mogę zbyt dużo o nim napisać ponieważ ja nie mam problemow skórnych .
Żel jest w tubce, konsystencja jego jest gęsta, bardzo łatwo się rozprowadza, szybko wchłania i ma bardzo delikatny zapach .Żadnych zmian u siebie nie zauważyłam .

Zapraszam Wszystkich na oficjalną stronę - Gorvita

2 komentarze:

Katarzyna Piotrowska pisze...

mojej mamie by się taki przydał, szkoda, ze cena taka wysoka...

testerka pisze...

Świetny blog ;)
obserwuję i zapraszam do mnie :)