Obserwatorzy

sobota, 12 października 2013

Mixa baby, Lipidowy żel do ciała i włosów - Recenzja


Producent :

Opis produktu:
Żel zawiera niewielkie stężenie składników powierzchniowo czynnych. Łagodnie myje skórę i włosy dziecka. Wzbogacony w olejek ze słodkich migdałów nawilża i odżywia jego skórę. Kremowa piana bardzo łatwo się zmywa. Skóra jest miękka , a włosy - miękkie i błyszczące. Dziecko zachowuje delikatny zapach czystości. Optymalna Tolerancja: Skład dobrany tak aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych; Testowano pod kontrolą dermatologiczną i oftomologiczną. Nie szczypie w oczy. Tak delikatny, że można go używać do często, jak chcesz. Idealny także do codziennego mycia wrażliwej skóry całej rodziny.
Skład:
bardzo łagodne składniki myjące + olejek ze słodkich migdałów
Pojemność :
250 ml
Cena :
14,99 zł
                               Opis został skopiowany - tutaj

Recenzja :

 Żel jest w wygodnej butelce z dozownikiem , co umożliwia łatwe korzystanie z produktu.
 Wystarczy go tylko trochę a już się pieni :) . Żel jest konsystencji gęstej , kolor przezroczysty,jego zapach jest naprawdę intensywny jeszcze go nie otworzyłam a już czułam jego zapach.Dużym plusem jest to ze żel nie uczulił nikogo kto go używał.Ja mam przesuszoną skórę a gdy użyłam żelu to moja skóra stała się od razu delikatna i nie musiałam długo czekać na efekty , a wracając do zapachu to bardzo mi się nie podoba bo przypomina mi bardziej zapach rozrabianej farby do włosów. Produkt przekazałam również innym osobą żeby sobie go przetestowali więc butelka trafiała z rąk do rąk bardzo mi się to podobało :).Wszyscy byli żelem bardzo zafascynowani i nawet u nie których zdobył wielkie zaufanie a o zapachu usłyszałam że jest cudowny,wiadomo każdy ma inne upodobania .Bardzo się cieszę że mogłam wziąć udział w teście.A jeśli znajdzie się żel o takim zapachu który mi się będzie podobać to na pewno znajdzie się u mnie na półce.

Brak komentarzy: