Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

Skarb Matki, płyn do kąpieli dla niemowląt i dzieci - Recenzja


Producent : 

Wskazania i działanie
  • Doskonale myje i pielęgnuje delikatne ciało malucha, nawilżając je i natłuszczając.
  • Zawiera nowoczesną formułę "ani jednej łzy", dzięki czemu Twój Skarb bardziej pokocha wspólne kąpiele.
  • Zalecany jest dla dzieci po ukończeniu pierwszego miesiąca życia. Zawiera oliwkę, która skutecznie natłuszcza oraz uelastycznia skórę podczas kąpieli.
  • Dzięki stosowaniu płynu do kąpieli z oliwką delikatna skóra dziecka nie ulega wysuszeniu.
  • Wyrób można stosować także jako mydło w płynie.
  • Produkt zalecany także dla osób dorosłych o wrażliwej i suchej skórze.

Pojemność : 

250 ml

Cena :

12,49 zł

Recenzja :

Z płynu do kąpieli z oliwką jestem bardzo zadowolona , synuś mój choruje na rogowacenie mieszkowe i gdy jego skóra jest nie odpowiednio nawilżona to skóra strasznie go swędzi i jest to naprawdę nie do wytrzymywania.
Raz w miesiącu musieliśmy odwiedzić dermatologa żeby przepisał nam maść robioną , ale od kąt mamy płyn do kąpieli z oliwką skarb matki to wszystko się zmieniło teraz więcej czasu mamy dla siebie  niż na stanie w kolejce u dermatologa polecam dla dzieci  i starszych osób .Przy pierwszym zastosowaniu płynu do kąpieli z oliwką to od razu było czuć jego efekty , nawilżenie i delikatność a zapach ma naprawdę śliczny . Mój synuś teraz śpi spokojnie i ja jestem bardzo zadowolona .

1 komentarz:

Margaretkaw pisze...

śliczne opakowanie :)