Obserwatorzy

poniedziałek, 4 listopada 2013

Bi-es Pink Boudoir - Recenzja


Producent :

Bi-es Pink Boudoir to kwiatowo-owocowy bardzo zmysłowy damski zapach, który wspaniale dopełni wszystkie namiętne i uwodzicielskie kobiety.
 Nuta głowy: tangeryna, grejpfrut, ananas, truskawka i marakuja
Nuta serca: jaśmin, żurawina, konwalia, piwonia i kwiat wanilii
Nuta bazy: piżmo, nuty drzewne i mech dębowy.

Cena : 


22,00 zł

Pojemność : 

100 ml

Recenzja :

We wrześniu zakupiłam wodę perfumowaną Bi-es Pink Boudoir,zapach naprawdę zniewalający ale zanim go kupiłam to sporo czasu minęło ponieważ w sklepie gdzie byłam był spory wybór perfumów,i nie wiedziałam który wybrać.Skusiłam się na Bi-es Pink Boudoir zapach utrzymywał się do 5 godzin , nie drażni nosa , pobudza wszystkie zmysły po prostu brak słów by go opisać .Ma jeden minus perfum po miesiącu od otwarcia butelki traci swoją intensywność <zapach> Po  spryskaniu się to pachnie tylko kilka minut a szkoda bo zapach jest naprawdę rewelacyjny.

Brak komentarzy: