Obserwatorzy

poniedziałek, 18 listopada 2013

ODTŁUSZCZACZ SGRASSATORE UNIVERSALE MYDŁO MARSYLSKIE 750 ml -Recenzja


Producent : 

Zastosowanie:
CHANTECLAIR
ODTŁUSZCZACZ
SGRASSATORE UNIVERSALE 

MYDŁO MARSYLSKIE
www.justynadoradza.blogspot.com/2013/01/pogromca-tuszczu-i-brudu-sgrassatore.html
Opis produktuNajlepszy na świecie odtłuszczacz, a zarazem najbardziej rozpoznawalny produkt marki Chanteclair.
Reaguje skutecznie przeciwko wszystkim typom tłuszczu i plam, pozostawiając
przyjemne uczucie czystości 
Poczuj nowy zapach czystości Rozprawia się skutecznie z tłuszczami pochodzenia mineralnego 
(olej samochodowy), więc jest idealna do czyszczenia powierzchni, takich jak
felgi, motocykle i rowery itp.
Tłuszcze  pochodzenia zwierzęcego nie mają szans, idealna nadaje się do czyszczenia:
krajalnic, blatów kuchennych, okapów, piekarników, kuchenek, mikrofalówek itp. 
Olbrzymia ilość zastosowań Sgrassatore Universale  pozwoli zaoszczędzić Ci dużo czasu i pieniędzy i to właśnie to jestpowodem dlaczego jest to jeden z najlepiej rozpoznawalnych produktów eksportowych ITALII. 
Produkt jest nowy i fabrycznie zapakowany
WŁOCHY
Pojemność: 750ml
Cena ; 17,00 zł
Sposób użycia:
Wystarczy spryskać i za chwilkę wytrzeć mokrą ściereczką.
Efekt natychmiastowy. Blask i czystość.

Opis został skopiowany - Tutaj

Recenzja: 
Ostatnio nawiązałam współprace z p.Justyną która prowadzi sklep  Drogeria Zagraniczna  i otrzymałam do testowania tabletkę EILFIX zmywarka PROFI TABS 5in1 , jej  nie przetestowałam bo nie miałam jak , niestety nie posiadam zmywarki o czym panią Justynę informowałam . 
Jeśli Chodzi o ODTŁUSZCZACZ SGRASSATORE UNIVERSALE MYDŁO MARSYLSKIE jest to produkt dobry, potrafi sobie poradzić z rzeczami lekko przetłuszczonymi wtedy wyczyści je do błysku , testowałam na ścianie z farbą olejną  , wannie, plastiku,podłodze drzwiach patelce , piekarniku,blacie i zlewie. 
 Co domył ?  patelkę , wannę , zlew , plastik , podłogę , drzwi i blat  .

 Nie poradził sobie  - Ściana olejna i piekarnik.

Zapach niestety nie przypadł mi , jest bardzo intensywny i długo utrzymuje się , strasznie drażni nos .

Brak komentarzy: