Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Air Wick Freshmatic Max - Recenzja

joasia1755.blogspot.com

Producent :


Co zawiera zestaw Air Wick Freshmatic Max?

Zestaw Air Wick Freshmatic Max zawiera urządzenie, wkład zapachowy, 2 baterie AA/LR6 oraz instrukcję obsługi.

Jak długo działa jeden wkład Air Wick Freshmatic?

Długość działania wkładu zależy od ustawień poziomu intensywności zapachu:
  • Najwyższe: do 15 dni
  • Średnie: do 30 dni
  • Najniższe: do 55 dni

Ile "psiknięć" może być maksymalnie w jednym wkładzie zapachowym?

Jeden 250 mln wkład zapewnia do 2400 "psiknięć".

Jaka jest przewaga Air Wick Freshmatic Max nad innymi odświeżaczami powietrza?

Air Wick Freshmatic to najbogatszy wybór zapachów na rynku, który nigdy Ci się nie znudzi. W skład kompletu wchodzi zasilane bateriami urządzenie, które możesz umieścić w wybranym przez siebie miejscu oraz wyjątkowo wydajny wkład, dzięki któremu możesz ozdabiać swój dom zapachem nawet do 55 dni. Dodatkowo urządzenie w wersji iMotion samoczynnie uwalnia zapach po wykryciu ruchu w pomieszczeniu.

Czy mogę regulować intensywność zapachu?

Tak. Air Wick Freshmatic Max ma trzy możliwe ustawienia regulujące intensywność zapachu w odstępach
co 9, 18 lub co 36 minut.

Gdzie można umieścić urządzenie?

Urządzenie może być umieszczone w dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu. Należy jednak pamiętać, by urządzenie nie rozprzestrzeniało zapachu bezpośrednio na twarz. Przed użyciem należy zapoznać się z instrukcją obsługi.

Skąd wiadomo, że baterie się wyczerpały?

O poziomie energii informuje zielona lampka znajdująca się z przodu urządzenia. Jeśli przestanie się świecić, będzie to znak, że baterie się wyczerpały. Należy wtedy wymienić baterie w urządzeniu.

Jak poprawnie włożyć wkład zapachowy?

Przed przystąpieniem do wymiany wkładu uzupełniającego, należy upewnić się, że urządzenie jest wyłączone (przełącznik w pozycji "OFF"). Przy włączaniu trzymaj wylot dyfuzora z dala od twarzy. Otwórz urządzenie za pomocą przycisku znajdującego się na górze urządzenia i pociągnij do siebie jego front. Włóż wkład wymienny i zamknij urządzenie. Ustaw przełącznik czasu. Urządzenie może odświeżać powietrze w odstępach co 9, 18 lub 36 minut.

Urządzenie zostało uruchomione poprzez przełączenie intensywności zapachu - dlaczego nie działa?

Upewnij się, że urządzenie zostało wyłączone. Najpierw sprawdź czy mechanizm wewnętrzny skierowany jest we właściwym kierunku. Jeżeli po prawej stronie od zielonej lampki nie widać czarnej końcówki dyfuzora wkładu, wkład uzupełniający nie został poprawnie zainstalowany. Następnie sprawdź czy mechanizm wewnętrzny jest we właściwej pozycji. Jeśli nie, przesuń do góry czerwoną dźwignię. Jeśli problem nadal nie został rozwiązany, sprawdź czy baterie zostały włożone poprawnie. Jeżeli zielona lampka się nie świeci, oznacza to, że baterie są źle włożone, lub że należy je wymienić na nowe.

Dlaczego moje urządzenie nie wypuszcza żadnego zapachu?

Jeżeli po 15 sekundach od włączenia urządzenia dyfuzor nie działa, wyłącz je. W tym celu ustaw przełącznik w pozycji "OFF". Usuń wkład wymienny i podnieś czerwony mechanizm. Trzymaj dyfuzor z dala od twarzy. Ustaw przełącznik czasu w zależności od swoich preferencji. Kiedy odświeżacz zostanie włączony, zapali się zielona lampka, a urządzenie powinno zacząć działać po 15 sekundach. Jeżeli zielona lampka się nie świeci, oznacza to, że baterie są włożone niepoprawnie, lub że należy je wymienić na nowe. Zamknij urządzenie. Jeżeli po zainstalowaniu wkładu zapali się czerwone światło, oznacza to, że wkład nie został zaakceptowany. Należy wtedy skontaktować się z Obsługą Klienta, dzwoniąc pod numer 0 801115111.

                   opis został skopiowany - Tutaj
Pojemność :
250 mln
Cena :
17,80 zł

Recenzja :
 Air Wick Freshmatic Max  był to kolejny odświeżacz powietrza który zaczęłam używać i jestem z niego bardzo zadowolona w całym pokoju ładnie pachnie i jest bardzo przyjemnie tylko żeby było go czuć to muszę mieć go ustawiony na najwyższym poziomie i rzeczywiście starcza mi na 15 dni ale jest wart swojej ceny . Cena za sam wkład kosztuje 17,80 zł a cały zestaw pojemnik + odświeżacz kosztuje ok 20,00 zł. Zapachy są różne każdy coś dla siebie znajdzie , ja wymieniłam już 3 wkład i mam nadzieję że będzie ich jeszcze więcej .:)
A jak ktoś do mnie przychodzi to mówi ale u ciebie ładnie pachnie i miło jest to usłyszeć .Polecam go wszystkim osobą które też szukają odświeżacza na dłużej a nie na chwile :).


2 komentarze:

Żaneta Serocka pisze...

ja mam inny model, wkłady kupuję na allegro, nie oryginalne ale jakiejś niemieckiej marki, jestem bardzo zadowolona z działania bo mam go ok 3 lat i nic się nie popsuło jak i z zapachów.

Malinkowy Świat pisze...

A ja mam to samiutko,kupiłam ze dwa lata temu w Tesco.Po pierwsze wkłady są dość drogie i nie do końca tak na miesiąc wystarczają,ale to jeszcze ujdzie.Najgorzej dokuczał mi ten dźwięk wydawany kiedy "pryskało" więc zrezygnowałam,za to korzystam z odświeżaczy też Ambi Pur ale do kontaktów:)