Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Chleb ProBody -Recenzja






Producent :

Wysokobiałkowy i nisko węglowodanowy chleb ProBody. Pomocny w utrzymaniu diety i we wszystkich
 nisko węglowodanowych planach żywieniowych.

Skład:




woda, białko pszenne, mąka sojowa, siemię lniane, śruta sojowa, nasiona słonecznika,
siemię lniane żółte, pełnoziarnista mąka orkiszowa sezam, błonnik jabłkowy, otręby pszenne,
 drożdże, suszony zakwas z pełnego ziarna orkiszu, sól jodowana, ekstrakt słodu jęczmiennego,
 przyprawy.

Opis został skopiowany - Tutaj



Recenzja:

Zawsze gdy chciałam przejść na dietę, to po mimo że jadłam 5 skromnych posiłków to zawsze
byłam głodna :( jedna grahamka czy dwa kawałki ciemnego pieczywa nic nie zmieniały zazwyczaj
chodziłam głodna do czasu gdy nie spróbowałam chleba ProBody już jedna kromka chleba
sprawiła że byłam najedzona do syta jestem naprawdę pod wrażeniem .Chleb jest przez dłuższy
czas świeży i nic się z nim nie dzieje .Polecam go wszystkim osobą które chciały spaść z wagi tak
jak ja  nie i potrafiły bo były ciągle głodne :) chlebek jest naprawdę pyszny.



2 komentarze:

Unknown pisze...

Dla mnie nie ma różnicy. Chleb to chleb. A zdrowie oszczędzać można na innych produktach :)
AJKstyle.blogspot.com

Anulaa89 pisze...

też testowałam ten chlebek, ale dziś doszłam do wniosku, że jest za drogi jak na zdrowe odzywianie, mam niedaleko piekarnię gdzie pieką pyszny chleb i zdrowy dużo taniej :)