Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2016

Przekaż swój 1% Podatku dla Michałka

                                              Przekaż  swój 1%  Podatku dla Michałka



Mam na imię Michał Maciejewski,urodziłem się 4. 01. 2010 roku. w 34 tygodniu ciąży z opadniętą powieką i niedotlenieniem okołoporodowym.Mam wzmożone napięcie mięśniowe.Jestem opóźniony psychoruchowo , nie chodzę i nie mówię .Poruszam się siedząc na pupie i odpycham rączkami.Potrzebuję całodobowej opieki drugiej osoby.Do komunikacji używam komunikatora , ale od nie dawna zacząłem się się uczyć gestów Makatonu i teraz jeszcze lepiej jest mi komunikować się z innymi i sygnalizować swoje potrzeby.

30 sierpnia 2011 roku zdiagnozowano u mnie Mózgowe Porażenie Dziecięce 4 kończynowe. Jestem objęty opieką psychologa, rehabilitanta, logopedy, neurologa, ortopedy, okulisty i genetyka. Środki uzbierane dzięki państwu w Fundacji Różyczka chcemy przeznaczyć na zakup sprzętu rehabilitacyjnego, wizyty u specjalistów, zakup leków i rehabilitację bo tylko dzięki systematycznej rehabilitacji robię postępy.

Każdy kto przekaże 1% podatku dla Michałka w Fundacji
Różyczka pomoże zapewnić Michałkowi warunki
do rozwoju i funkcjonowania w codziennym życiu oraz rehabilitacje
dzięki której mamy nadzieje ze Michałek zacznie chodzić.Wszystkim
darczyńcom z głębi serca dziękujemy.

Link do Bloga Michasia na Facebooku - Tutaj

 

W rubryce :

 
WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ
ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP)

Wpisać numer KRS: 0000399191
Obliczyć kwotę 1%
Z Dopiskiem dla Michałka

Brak komentarzy: