Obserwatorzy

środa, 17 października 2018

Astonish kitchen cleaner do czyszczenia kuchni - Recenzja

                   Astonish kitchen cleaner do czyszczenia kuchni  - Recenzja


joasia1755.blogspot.com


Bardzo lubię testować różne produkty i wybierać do domu te najlepsze .

Chciałam wam dziś przestawić wam mojego ulubieńca , którego bardzo często używam w kuchni.

Teraz nie mogę pozwolić sobie na długie sprzątanie w kuchni bo przy dwójce dzieci to mało 

możliwe jest. A nie długo przyjdzie na świat moje 3 dzieciątko.

Wracając do mojego ulubieńca to Astonish kitchen cleaner .

Producent:

Uniwersalny płyn do czyszczenia wszystkich powierzchni kuchennych.

Jest wydajny i łatwy w użyciu.

Szczególnie polecany do czyszczenia :

- blatów , 

- płytek ceramicznych ,

- zlewozmywaków , 

- kuchenek i okapów kuchennych.

Unikalna formuła usuwa zabrudzenia szybko i skutecznie pozostawiając lśniącą czystość na długo.


Właściwości :

- wygodna forma sprayu ,

- chroni przed osadzaniem się kurzu , 

- pozostawia świeży zapach ,

- idealny na domowe zabrudzenia . 

Pojemność :

750 ml

Kraj pochodzenia :

Wielka Brytania

Cena : 

od 8,50 zł


Recenzja:

Zawsze omijałam sklepy z zagraniczną chemią zawsze twierdziłam , że to bubel nic nie warty.

Gdy się przeprowadziłam już w swoje 4 kąty. 

To koło mnie zobaczyłam hurtownie właśnie z chemią zagraniczną i nie tylko.

I tak się skusiłam że weszłam .

Nawet wtedy szukałam już czegoś do kuchni do czyszczenia bo moje stare środki już nie dawały mi 
takiego rezultatu jaki 

chciałam uzyskać ponieważ bardzo długo siedziałam w kuchni a chciałam sobie trochę ułatwić.

Na próbę kupiłam Astonish kitchen cleaner ,w duszy sobie mówiłam i znów się zawiedziesz .

A tu taka  niespodzianka wystarczy popsikać brudne powierzchnie i przetrzeć wilgotną szmatką i to wszystko :).

Nawet nie trzeba polerować bo ładnie lśni i w dodatku ma bardzo przyjemny zapach.

Po pierwszym użyciu byłam bardzo zadowolona  i nie zamiennie go na żaden inny produkt jak na razie.

Teraz naprawdę sprzątanie kuchni zajmuje mi tylko chwilę .
















Brak komentarzy: