Obserwatorzy

czwartek, 18 października 2018

Inspiracja na swój przyprawnik - Recenzja

     Inspiracja na swój Przyprawnik - Recenzja

joasia1755.blogspot.com

Miałam już różne przyprawniki i zawsze mnie denerwowało jak dziurki się wiecznie zatykały i po za 

tym bardzo źle się je myło , więc zawsze moje przyprawy były w oryginalnym opakowaniu, co też nie 

było za dobre bo od ciepła się zbrylały . I tak zaczęłam szukać po stronach internetowych z początku 

liczyłam że pójdę na łatwiznę i kupię coś gotowego ale w gotowych nie znalazłam takich przypraw 

które ja używam i uważam że kilka słoiczków była by nie używane i tylko zajmowały by miejsce a 

jeszcze nie u miałam znaleźć takiego przyprawnika który mi się podobał.

Więc zaczęłam wchodzić na strony internetowe gdzie panie same komponowały sobie swoje

Przyprawniki . Pomysły były naprawdę fajne , ale kusiło mnie żeby zrobić coś ze swojego pomysłu .

W PEPCO była promocja na słoiczki ( ok 4zł za 3 sztuki )na przyprawy i wtedy stwierdziłam ,że je 

kupię a później będę myśleć co dalej ,  ale jak każda kobietka też chciałam żeby moje słoiczki były 

oryginalne i przede wszystkim muszą mi się podobać :).

Gdy słoiczki już kupiłam to znalazłam w  internecie  fajne etykiety , które sobie wydrukowałam . 

ale nie chciałam żeby te etykiety były tylko jednorazowe bo wiadomo słoiczki też trzeba myć.

Mówię sobie zaryzykuje i wezmę za laminuje moje etykiety a później wytnę je i przykleję na  

słoiczek zwykłym biurowym klejem . Byłam trochę sceptycznie nastawiona bo już na początku sobie 

powiedziałam to się nie uda etykiety będą się odklejać .Po zrobieniu Przyprawnika byłam w szoku 

wszystko ładnie się przykleiło i nie odklejało .Mój przyprawnik już ma ponad 4 miesiące i dalej 

wygląda jak nowy .Oczywiście słoiczki myje w rękach ale po mimo tego wszystko dalej ładnie 

wygląda i nic się nie odkleja :) , a wam jak się podoba ? ..



Brak komentarzy: