Obserwatorzy

piątek, 28 grudnia 2012

Testuje z MAM - Recenzja

                       Testuje z MAM - Recenzja

Ostatnio nawiązałam współprace z firmą MAM o której pisałam tutaj


                                                     Bite&Play: Gryzak 


 Recenzja:

Jest to gryzak i grzechotka 2 w 1, która dotrze do wszystkich ząbków u dziecka i  przy tym można się również pobawić jest bardzo fajny mój synek właśnie ząbkuje jego płacz był już nie do wytrzymania jak dałam mu gryzak  Bite&Play to znów na jego ustach zagościł uśmiech .Gryzaki zwykłe poszły w kąt bo nie są już tak dobre jak te :)


                                      Baby"s Bowl: Miseczka do samodzielnego jedzenia 






Recenzja: 

Zawsze twierdziłam ,że mi takie miseczki nie będą potrzebne niestety się pomyliłam , mój kochany synuś zawsze gdy już nie miał ochoty na jedzonko to rzucał wszystko na podłogę dzięki miseczce to wszystko się zmieniło.Miseczka ma przymocowaną specjalna gumkę od dołu ,która się przykleja do stołu i nie pozwala na wyrzucenie zawartości z miseczki co mnie cieszy.Miseczka ma również przykrywkę i można zamknąć i odstawi co pozwala że jedzenie nie wyschnie lub się nie wyleje.Miseczki są w różnych kolorach a ja wybrałam niebieską.   



                                             Gryzak Twister





 Gryzak Twister był strzałem  w dziesiątkę co najbardziej podobało się mojemu synkowi to że nie dość że mógł sobie po grzechotać i po gryzć to mógł sobie nawet pokręcić kółeczkami w różne strony co bardzo mu się podobało , a że jest na etapie wkładania wszystkiego do buzi to ten gryzaczek jest u nie go na pierwszym miejscu .

Jestem bardzo zadowolona z produktów od MAM  i dają tyle radości:) 

   Zapraszam na oficjalną stronę MAM -  kliknij tutaj

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

zachęciliście mnie do kupna :) teraz tylko dylemat który gryzaczek wybrać ;)

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Jeśli twoje dziecko ma być z gryzaka w 100% zadowolone to polecam Gryzak Twister.