Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

- Bonimed -"Zostań Ambasadorem preparatów ziołowych Ojca Grzegorza." - Recenzja

-Bonimed -"Zostań Ambasadorem preparatów ziołowych Ojca Grzegorza." - Recenzja



Producent:

Naturalne mydło ziołowe Bonimed przeznaczone jest do mycia skóry:

- trądziku pospolitym,

- wyprysku alergicznym i niealergicznym,

-łojotokowym zapaleniu skóry,

- łupieżu łojotokowym,

- pęcherzycy łojotokowej,

- łuszczycy i rybiej łusce.

Polecany jest dla osób z przetłuszczającą się skórą.

Sposób użycia:

WSTRZĄSNĄĆ PRZED UŻYCIEM.

Nanieść preparat na chorą skórę i przez około 2-3 minuty delikatnie wcierać a następnie zmyć wodą.
Stosować 1-3  razy dziennie w zależności  od nasilenia zmian chorobowych.
W przypadku łupieżu łojotokowego stosować
Bonimed zamiast szamponu.
Preparat zawiera wyciągi z tataraku, pokrzywy,rumianku,łopianu i mydelnicy lekarskiej.

UWAGA:

 
Zmiana konsystencji Bonidermu wynikająca z długiego  przechowywania  lub działania niskich temperatur  nie zmienia  własności preparatu.
Boniderm wraca do wyjściowej konsystencji po kilkakrotnym wstrząśnieciu i ogrzaniu w ciepłej wodzie.

Unikać kontaktu preparatu z oczami.
W przypadku dostania się preparatu do oka,przemyć oko dużą ilością wody.
W razie Wątpliwości skontaktować się z lekarzem.

Przeciwwskazania:

 
Uczulenie na składniki preparatu.

Recenzja:

 
Bardzo się ucieszyłam gdy dostałam mydło w płynie do testowania ,ponieważ mój syn ma strasznie suchą skórę na policzkach,rączkach i nóżkach i myślałam ,że w końcu to będzie to czego szukam,po pierwszym użyciu mydła już zauważyłam zmianę u synka na lepsze :) byłam zadowolona że w końcu coś mu pomogło ,niestety nie na długo bo po częstym używaniu mydła wszystko wróciło do normy i synuś znów miał chropowatą skórę :( ,mydło jest przezroczyste z małymi białymi drobinkami .Nam mydełko nie pomogło ale może wam pomoże zapraszam na oficjalna stronę - Bonimed.

Brak komentarzy: