Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

Kosmetyki Fennel - Recenzja

                            Kosmetyki Fennel - Recenzja






FENNEL Jogurt do ciała o zapachu Ciasteczek z Czekoladą .
Fantastycznie lekki i nawilżający jogurt do ciała.

Producent:


Zmysłowy lekki i łatwo wchłaniający się apetyczny Jogurt do Ciała  o zapachu Ciasteczek z Czekoladą .

Intensywnie nawilża i ujędrnia , przywraca skórze elastyczność i pomaga utrzymać właściwy poziom nawilżenia.
Delikatna formuła nadaje skórze jedwabistą gładkość i aromatyczny zapach .
Nie pozostawia tłustych śladów, szybko się wchłania ,odpowiedni dla każdego rodzaju skóry .

Stosowanie:


Niewielką ilość jogurtu nałóż na skórę i delikatnie wmasuj.


Recenzja:


Jogurt bardzo fajnie pachnie,aż chciało by się go zjeść :) a ja uwielbiam takie słodkie zapachy .

Po w masowaniu w ciało zauważyłam ,że moja skóra delikatnie pociemniała co bardzo spodobało mi się.
Jednym minusem jest to ,że jak się posmarowałam i zaraz szybko ubrałam to Balsam pobrudził mi bluzkę,ale wiadomo są plusy i minusy ale po mimo wszystko ten produkt jest godny polecenia.





FENNEL Kozie Mleko


Producent:


Masło do Ciała Kozie Mleko to niezwykle bogata formuła składników, która łączy nawilżające właściwości mleka koziego z naturalnym bogactwem masła shea.


Ten niezwykły balsam głęboko wnika w skórę, przywraca jej elastyczność, odżywia ją i pomaga utrzymać stały poziom nawilżenia.

  Opis skopiowany ze strony tutaj


Recenzja:


Mam tak bardzo podrażnioną twarz,że postanowiłam smarować ją Kozim mlekiem ,częstym smarowaniem moja twarz wróciła do normalności a jeszcze zyskała dobre nawilżenie i ujęła kilka lat :)











FENNEL 

Masło do ciała Mandarynka ,Tonizuje i działa uspokajająco


Producent:


Fennel Masło do Ciała Mandarynka to wyjątkowy gęsty,nawilżający krem do ciała ,który wygładza skórę.

 Ma właściwości antyseptyczne i tonizujące , działa łagodząco na podrażnioną skórę.
Przyjemny cytrusowy zapach jest stosowany w aromaterapii,że względu na właściwości uspokajające.
Zawiera nawilżające masła shea.

Stosowanie :

wcierać w skórę po kąpieli lub prysznicu delikatnie masując.
Dzięki dużej zawartości składników mineralnych masło do ciała ma wyjątkowo gęstą konsystencję więc może się wchłaniać dłużej niż tradycyjny balsam.

Recenzja:


Po wmasowaniu w skórę masła do ciała na moim ciele powstały białe ślady,które po dłuższym czasie już stwierdziłam,że powycieram się ręcznikiem bo szkoda mi już było czasu
na czekanie, aż wchłonie.
  Zapach bardziej kojarzył mi się ,że szpitalem i antybiotykami a nie z mandarynką .Jeśli chodzi o mnie to nie kupiła bym więcej tego Masła do ciała bo to tylko wyrzucony pieniądz w błoto :(...


A wy co sądzicie o kosmetykach Fennel ?czekam na wasze odpowiedzi :)

i zapraszam na oficjalna stronę Fennel

Brak komentarzy: