Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

ARIEL Kapsułki do Prania 16 szt. Mountain Spring - Recenzja

ARIEL  Kapsułki do Prania 16 szt. Mountain Spring - Recenzja


Producent:


Żelowe kapsułki piorące Ariel Active szczególnie polecane do prania tkanin białych  i w jasnych kolorach.

Nie dotykać produktu mokrymi dłońmi .
Zawsze zamykać opakowanie .
Unikać kontaktu z wilgocią .
Nie naciskać,nie otwierać i nie gryźć kapsułek.
Nie używać produktu  do prania wstępnego i prania ręcznego.
Nie stosować do wełny i jedwabiu.
Najlepiej zużyć  do daty podanej na opakowaniu.

Chronić przed dziećmi.
Ryzyko poważnego uszkodzenia oczu .
Działa drażniąco na skórę.
Unikać zanieczyszczenia skóry i oczu.
Nosić okulary lub ochronę na twarzy .
Zanieczyszczone oczy przemyć natychmiast dużą ilością i zasięgnąć porady lekarza.
W razie połknięcia niezwłocznie zasięgnij porady lekarza - pokaż opakowanie lub etykietę

Ilość/ Cena : 

 16 szt / 24 zł




Recenzja:

W sobotę zakupiłam kapsułki do prania, choć nie byłam ich wcale pewna ale powiedziałam sobie raz kozie śmierć :)...Mam w domu 2 małych dzieci ,które wiadomo się brudzą i plamy na ciuszkach nie chciały puszczać a używałam już dosłownie wszystkiego i plamy nie schodziły.W sobotę od razu przyszłam do domu i załadowałam do pralki najbardziej brudne ciuszki ,na których plamy od dłuższego czasu nie chciały zejść i czekałam na efekty :)..... Po wypraniu ciuszki były jak nowe co bardzo mi zaimponowało bo bez plam i pięknie pachniały a do tego  kolor stał się bardziej wyraźniejszy ....Kapsułki Ariel mają swoją cenę ale są naprawdę dobre ....Polecam  


Brak komentarzy: