Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

" Joanna" Naturia color Farba do włosów sliwkowa oberżyna - Recenzja

 Joanna" Naturia color Farba do włosów sliwkowa oberżyna - Recenzja





 Producent: 


                                                                                 Naturia color

to nowa linia modnych odcieni farb, która pozwoli ci uzyskać najpiękniejsze, głębokie kolory natury na długi czas. Zależnie od wybranego odcienia i wyjściowego koloru włosów, farba pozwala osiągnąć zarówno efekt rozjaśniania, jak i przyciemniania włosów. Odżywia i pogłębia naturalny kolor. Doskonale pokrywa siwe włosy, trwale zapewniając im wybrany odcień.

                                                     Naturalne składniki - dodatkowa pielęgnacja:
 
Formuła farby została wzbogacona o naturalne składniki roślinne: proteiny mleczne i ekstrakty z brzoskwini. Proteiny mleczne chronią i odżywiają włókna włosów. Brzoskwinia to bogate źródło witamin i soli mineralnych, działa na włosy odświeżająco i tonizująco. Po zabiegu farbowania włosy są miękkie i sprężyste. Mają głęboki kolor, piękny połysk i zdrowy wygląd. 


                                                                Opakowanie zawiera: 

 farbę 40g,  utleniacz w kremie 60g,  ulotkę informacyjną, rękawiczki ochronne.   


                                                               Joanna Naturia Color to:

najpiękniejsze kolory natury na długi czas,
doskonałe pokrycie siwych włosów,
formuła wzbogacona o składniki naturalne. 
 
                                              Farby do włosów Joanna Naturia Color, paleta kolorów: 
 
→ Farba Joanna Naturia Color Naturalny Blond 210

Farba Joanna Naturia Color Złoty Piasek 211
→ Farba Joanna Naturia Color Szlachetna Perła 212
→ Farba Joanna Naturia Color Srebrny Pył 213
→ Farba Joanna Naturia Color Gołębi Popiel 214
→ Farba Joanna Naturia Color Płomienna Iskra 220
→ Farba Joanna Naturia Color Jesienny Liść 221
→ Farba Joanna Naturia Color Dziki Kasztan 222
→Farba Joanna Naturia Color Soczysta Malina 230
→ Farba Joanna Naturia Color Czerwona Porzeczka 231
→ Farba Joanna Naturia Color Dojrzała Wiśnia 232
→ Farba Joanna Naturia Color Głęboki Burgund 233
→ Farba Joanna Naturia Color Śliwkowa Oberżyna 234
→ Farba Joanna Naturia Color Leśna Jagoda 235
→ Farba Joanna Naturia Color Mleczna Czekolada 239
→ Farba Joanna Naturia Color Słodkie Cappuccino 240
→ Farba Joanna Naturia Color Orzechowy Brąz 241
→ Farba Joanna Naturia Color Palona Kawa 242
→ Farba Joanna Naturia Color Czarny Bez 243


                                                         Opis producenta skopiowany -Tutaj

Recenzja :

Farbę Naturia Color po raz pierwszy, użyłam jak byłam nastolatką i wtedy tak bardzo chciałam się wszystkim podobać,farba była tania więc zastanawiałam się czy coś z tego wyjdzie bo inni mówili, że lepiej kupować droższą farbę wtedy będzie lepszy kolor .A ja zaryzykowałam i byłam bardzo zadowolona z mojego kolorku,wtedy farbowałam włosy w kolorze czarny Bez. Lata mijały a ja farbowałam, włosy na różne kolory  ,również z innych firm i nie zawsze byłam zadowolona z koloru ponieważ raz się nawet mi przydarzyło mieć zielone włosy i tak powróciłam do Naturi color.
Farba  nie śmierdzi jak te inne farby co mnie bardzo cieszy bo w domu mam, małe dzieci. Pokrywa siwe włosy i kolor daje fajny efekt i na pewno cię nie zawiedzie.
A na zdjęciu mam śliwkową oberżynę  i jak wam się podoba..

                                    Zapraszam na oficjalną stronę - Joanny  





Brak komentarzy: