Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

BingoSpa Peeling błotny do twarzy Kwasy owocowe - Recenzja

BingoSpa  Peeling błotny do twarzy  Kwasy owocowe - Recenzja

Producent:

Delikatny drobnoziarnisty peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi AHA .
Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i
50%-owe kwasy owocowe.

Cena/Ilość

12zl / 100 gram

Sposób użycia :

opuszkami palców rozprowadzić peeling na twarzy i szyi.
Delikatnymi,kolistymi ruchami masować skórę, następnie spłukać wodą.

Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych.


Recenzja :

Jeśli chodzi o peeling do twarzy to niestety to jest drugi produkt do twarzy , który jest od BingoSpa i niestety mi nie służy.
Po nałożeniu na twarz wszystko,było w porządku do samego zmycia z twarzy.Niestety po kilka minutach moja twarz cała paliła
i była  czerwona jakby przed chwilą wyszła z solarium.I dlatego postanowiłam odstawić peeling na dolną półkę i trzymać się od niego z daleka .
Bardzo się cieszę , że mogłam przetestować produkty do twarzy od BingoSpa bo teraz chociaż wiem,że nie mam co ich kupować bo mi nie służą ....

Zapraszam wszystkich na oficjalną stronę - BingoSpa

Brak komentarzy: