Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

ON LiNE Sól do kąpieli - Morska 100% Rozpuszczalna

ON LiNE Sól do kąpieli  - Morska  100% Rozpuszczalna

Producent :

Relaksująca sól do kąpieli o zapachu MORSKIM pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej ,
bogatych w makro i mikroelementy : mangam , chrom , miedź, kobalt.
Kąpiel z dodatkiem soli wzbogaconej minerałami morskimi rozgrzewa ,
uspokaja i relaksuje . Intensywny morski zapach  przynosi ukojenie zmysłów
i zapewnia wjątkowe uczucie odpreżenia.

Sposób użycia :

zawartość ok 1 nakrętki soli wsypać pod strumień ciepłej wody i wymieszać.

Cena/ilość :

7,50 zł / 750g

Recenzja :

Soli do kąpieli nie kupowałam bo uważałam ,że jest mi nie potrzebna ale skusiłam się ze względu na to ,że syn ma strasznie suchą skórę i pani dermatolog nam przepisała krem i właśnie poleciła nam również sól do kąpieli...
Postanowiłam również jej użyć  muszę powiedzieć , że po ciężkim dniu fajnie jest się położyć w wannie i zrelaksować ........
Sól pod wpływem ciepła rozpuszcza się i barwi wodę na taki kolor jaka jest sól,ma bardzo przyjemny zapach, który nie drażni nosa :)
i polecam ją wszystkim kobietkom ,które chcą się odprężyć i zrelaksować.


Brak komentarzy: