Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

Pierwszy spacer z MicraLite - Recenzja

                  Pierwszy spacer z MicraLite - Recenzja



Producent:

Opis:

Model 2013:  Micralite Fastfold SUPER-LITE Exclusive
Super lekki, ważący zaledwie 6kg (stelaż + gondola około 9kg), kompaktowy i ergonomiczny, ekskluzywny wózek 2 w 1 (spacerówka+gondola) z możliwością montażu fotelika samochodowe Maxi-Cosi sprawią że Micralite SUPER-LITE 2w1 to jedyny wózek jakiego będziesz potrzebował. Wózek został zaprojektowany przez uznanych i wielokrotnie nagradzanych projektantów z Wielkiej Brytanii. SUPER-LITE dzięki swojej niezwykłej konstrukcji i dużym pompowanym kołom tyłu świetnie prowadzi się nawet jedną ręką, nie tylko w mieście, ale także po nierównych drogach, ścieżkach, a nawet terenach piaszczystych. Wózek SUPER-LITE posiada opatentowany system składania jedną ręką, dzięki czemu jest bardzo wygodny w każdej rodzinnej wyprawie i podróży. Po złożeniu stoi samoistnie i bez trudu zmieści się w bagażniku samochodu. Micralite SUPER-LITE to bardzo popularny wózek wśród rodziców ceniących sobie wygodę i nowoczesny design. Micralite jest sprzedawany w ponad 15 krajach świata. Zyskał uznanie nie tylko rodziców, ale także ekspertów branży dziecięcej.

Wózek SUPER-LITE 2w1: od narodzin do 3 lat

Cechy:

    Super lekki, waży zaledwie 6kg
    Unikalny opatentowany system składania jedną ręką
    Możliwość ustawienia siedziska w dwóch pozycjach
    Super przewiewne, oddychające siedzisko
    Super lekka rama wykonana z lekkiego aluminium
    Wózek po złożeniu stoi samoistnie
    Niezwykła zwrotność i łatwość prowadzenia nawet jedną ręką
    Koszyk na zakupy
    Budka na każdą pogodę z okienkiem dla rodzica
    Duże 30cm tylne pompowane koła
    Prosty i szybki mechanizm rozkładania wózka

    Spełnia Europejskie Standardy Bezpieczeństwa EN 1888 :2003 & ASTM F833-09

Wymiary / Waga :

    Waga : 6.2kg
    Wymiary po złożeniu wózka: 102 x 35cm

  Kolory :

    Czerwony
    Czarny
    Żółty
    Niebieski

W zestawie :

- Osłona przeciw deszczowa,
- Gondola Air-Flo

Akcesoria :

- Adapter do gondoli Air-Flo i fotelika Maxi-Cosi
- Torba podróżna na wózek
-Wkładki do siedziska
- Osłona przeciwsłoneczna i przeciw owadom
- Śpiworek do wózka

                                    Opis Producenta został skopiowany - Tutaj

W opisie jest spacerówka i gondola ja testowałam tylko spacerówkę 


i dodałam jaki zestaw i akcesoria można do kupić









Recenzja :

Jak kurier dostarczył mi wózek , to już nie mogłam się doczekać ,żeby go rozpakować .
Niestety musiałam czekać na partnera,bo okazało się ,że dla jednej osoby jest to nie wykonalne ..:) Rozpakowywaliśmy karton z wielką ciekawością , byliśmy bardzo ciekawi jaki jest kolor i jak wygląda wózek , bo na stronie producenta były różne modele .Po rozpakowaniu i złożeniu wózka padły pierwsze słowa :


Partner : Ja bym się wstydził z takim wózkiem wyjść z domu,ale jak się nim przejechał to zmienił zdanie i powiedział :
łatwo się  prowadzi i jest lekki już mi się zaczyna podobać . :)


Mi wózek od razu wpadł w oko :) ale na początku bałam się wsadzić do niego synka ponieważ wózek jak był pusty i się go delikatnie dotknęło to wózek zaraz się przewracał .Dopiero na drugi dzień odważyłam się wsadzić do wózka synka i moje obawy były nie potrzebne , ponieważ wózek bardzo dobrze się trzyma podłogi i nie ma tu żadnej mowy o jakim kol wiek przewróceniu się chyba  ze jest pusty to wtedy tak..
Dzieciom się ten wózek bardzo podoba bo widzą wszystko co jest do o koła i nic im nie zasłania widoków .
Wiele czytałam komentarzy takich jak to ,ze wózek jest nie wygodny bo nie ma podnóżka a to wcale nie jest prawda wózek jest bardzo wygodny dla dziecka , a mój synek swobodnie mógł poruszać nóżkami co mu się bardzo podobało.Nie raz nie mogę wjechać z wózkiem do sklepu bo jest za mało miejsca i nie ma się jak poruszać .Jednak z tym wózkiem nie ma żadnego problemu co jest mało spotykane .


Wózek ma dużo plusów takich :

-wszędzie się wciśnie
- zajmuje bardzo mało miejsca
- jest lekki
- super się prowadzi
- Dziecko ma dużą swobodę w poruszaniu się i nic go nie gniecie


Pozytywy można by wymieniać :) ale znalazłam również negatywy:

 -nie ma możliwości przykrycia dziecka kocykiem.
- Zbyt krótka budka ,która tak czy tak nie uchroni dziecka przed słońcem i będzie razić po oczkach i jak ją się delikatnie dotknie to zaraz się otwiera. Fajnie było by budkę wydłużyć albo całkowicie zlikwidować bo i tak jest teraz bezużyteczna a budkę mieć na pokaz to dla mnie bez sensu.


Na spacerze z wózkiem byliśmy tylko raz ponieważ w ten czas co wózek przyszedł to dzieci zachorowały i mieliśmy przymusowe siedzenie w domu ale jeździliśmy po całym mieszkaniu  ...Wózek jest godny polecenia i żadna droga mu nie jest straszna nawet wtedy gdy jest piach lub śnieg :)....
Bardzo dziękuje ,że mogłam testować wózek i nie żałuję ....



Zapraszam wszystkich na oficjalną  stronę -  MicraLite

Brak komentarzy: