Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Blog-erka Złodziejka

                                     Blog-erka Złodziejka 


Niestety Blog-erka złodziejka jest wśród nas ...
Dzięki p.Dari  za informacje dowiedziałam się ,że widziała Blog który jest podobny do mojego .
Więc zaczęłam poszukiwania i znalazłam go tutaj ..
Tu w kategorii darmowych próbek możecie znaleźć wszystkie współprace jakie nawiązałam ..
A ta osoba sobie je po prostu przypisała ..
Gdy zobaczyłam zdjęcia mojego synka  i posty skopiowane słowo w słowo , to normalnie ręce mi opadły a gdy to zobaczyłam,pierw była złość a później smutek , bo każdą chwilę jaką mam wolną to siadam i uzupełniam bloga i wkładam w to dużo serca ...
 Napisałam do tej osoby i poprosiłam o usunięcie moich postów ,których nawet nie spytała czy może skopiować to zablokowała mnie na facebooku ..Jeszcze raz dziękuję pani Darii za informację. ..Od tej chwili mój Blog posiada blokadę kopiowania i ,również polecam ją innym osobą ,które nie chcą zostać okradzione tak jak ja.

Pozdrawiam 

Joasia1755.blogspot.com


4 komentarze:

Diamon Cake pisze...

Cieszę się, że mogłam pomóc.:) Ja również mam blokadę kopiowania . :D

Unknown pisze...

Ja wczoraj dowiedziałam się że moja koleżenka,mieszkająca 3 domy dalej skopiowała mojego bloga! Nie wiem jak ludzie mogą mieć taki tupet

DARMOWKI TESTOWANIE pisze...

HEJ MAM TAKI SAM PROBLEM MOZESZ MI POWIEDZIEC JAK ZABLOKOWAŁAŚ KOPIOWANIE

Joasia1755. blogspot. com pisze...

wkleiłam ten link w htlm na blog