Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2013

Beerfingers "Paluszki podwójne " - Recenzja

                     Beerfingers  "Paluszki podwójne " - Recenzja

Producent :

Podwójne Paluszki solone 80g - kartonik 20 sztuk

Cena za sztukę (szt.): 35,01 PLN 


SKŁADNIKI: mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny, sól, cukier waniliowy, substancja spulchniająca - wodorowęglan amonu, soda oczyszczona, regulator kwasowości - wodorotlenek sodu. Produkt może zawierać śladowe ilości sezamu i maku.
Wartości odżywcze w 100g produktu:
Wartość energetyczna 375 kcal (1592 kJ)
Białko 11,3 g
Węglowodany 76,7 g
Tłuszcz 2,6 g


Masa netto 80 g
Kartonik 20 opakowań


                               Opis skopiowałam - Tutaj

Recenzja : 

Jeśli chodzi o paluszki solone, to mogę o nich powiedzieć że smakują tak samo jak każde inne paluszki solone, i niczym mi nie zaimponowały,tylko może tym że są podwójne .Bardzo nie podoba mi się opakowanie , które tak ciężko się otwiera i przez to można łatwo połamać paluszki , więc to tylko bym zmieniła a tak to wszystko jest dobrze dopasowane co jest dużym plusem .:)


Podwójne Paluszki z sezamem 60g - kartonik 20 sztuk

Cena za sztukę (szt.): 35,01 PLN 


SKŁADNIKI: mąka pszenna, cukier, mąka żytnia, sezam (5,8%), tłuszcz roślinny, sól, emulgator - lecytyna, substancja spulchniająca - soda oczyszczona, regulator kwasowości - wodorotlenek sodu. Produkt może zawierać śladowe ilości mleka.
Wartości odżywcze w 100g produktu:
Wartość energetyczna 438 kcal (1843 kJ)
Białko 12,9 g
Węglowodany 62,3 g
Tłuszcz 14,2 g


Masa netto 60 g
Kartonik 20 opakowań

                                Opis skopiowałam -Tutaj

Recenzja : 

Jeśli chodzi o sezam to nigdy mi nie smakował, wiec bardzo nie chętnie otwarłam paluszki z sezamem .Paluszki były bardzo ładnie pokryte sezamem, i nie było go za dużo ..Wydawało mi się ze jem chałwę miały taki delikatny słodkawy smak i były bardzo chrupkie i miękkie .Jednym słowem były bardzo smaczne :) ..


Podwójne Paluszki w polewie czekoladowej 60g - kartonik 30 sztuk

Cena za sztukę (szt.): 90,00 PLN 


SKŁADNIKI: mąka pszenna, polewa kakaowa (34,5%) [cukier, tłuszcz roślinny, proszek kakaowy (13%), miazga kakaowa, lecytyna, aromat - wanilina], cukier, mąka żytnia, tłuszcz roślinny, sól, emulgator - lecytyna, regulator kwasowości - węglan amonu, substancja spulchniająca - wodorowęglan sodu.

Wartości odżywcze w  100g produktu:

Wartość energetyczna 493 kcal (2064 kJ)
Białko 7,9 g
Węglowodany 66,1 g
Tłuszcz 21,1 g

Masa netto 60g
Kartonik 30 opakowań

                                 Opis skopiowałam -Tutaj 

Recenzja : 

Wszystkie paluszki były bardzo pyszne, ale muszę się przyznać że po raz pierwszy jadłam paluszki w polewie , więc to  była pierwsza paczka, którą rozpakowałam .Paluszki w polewie nie są za słodkie i ma dobrze dobraną czekoladę są naprawdę pyszne. Paluszki są bardzo dobrze pokryte czekoladą i gdyby nie opakowanie to nie było by wiadomo,że to są paluszki. I spokojnie mogę je polecić wszystkim :) ... 

Jeśli ty również chcesz spróbować podwójnych paluszków to zapraszam na oficjalną stronę -Beerfingers


2 komentarze:

Unknown pisze...

Dziękujemy za recenzje, ciągle z zainteresowaniem zaglądam na Twojego bloga. Niestety w tym poście nie widać końcówek zdań, chowają się jakby pod wszystkim co masz po bokach (i niestety nie wszystko jestem w stanie przeczytać) :(

Joasia1755. blogspot. com pisze...

Bardzo dziękuję za wiadomość :) , Usterka już została naprawiona .
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
joasia1755.blogspot.com