Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

Balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą BingoSpa - Recenzja





Producent :


Olej palmowy wyciskany jest z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu. Doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę.  Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe.

Ten cudowny składnik  połączony w Balsamie palmowym BingoSpa z ekstraktem z zielonej herbaty chroni skórę dłoni przed wolnymi rodnikami,                                zapobiegając procesom starzenia. Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia                                skórę dłoni i wzmacnia paznokcie.



                   Opis został skopiowany - Tutaj 


Pojemność :

100 g

Cena :

10,00 zł

Recenzja :

 Witam wszystkich bardzo serdecznie przez pewien czas nie mogłam prowadzić bloga ale mam nadzieję że wszystko uda mi się nadrobić :). Dziś chciałabym wam przedstawić recenzję Balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą  od BingoSpa.
Balsam jest w bardzo wygodnym opakowaniu dzięki któremu można łatwo go nakładać.Ma bardzo ładny zapach i nie drażni nosa .Moje dłonie po balsamie są bardziej nawilżone i delikatne w dotyku szybko się wchłania , moja skóra już nie jest szorstka co mnie zawsze bardzo denerwowało.

Brak komentarzy: