Obserwatorzy

piątek, 29 kwietnia 2016

Chrom Plus z Naturell - Recenzja


Producent:

Opis

Preparat uzupełniający dietę w składniki wspomagające odchudzanie.

Składniki

Fosforan di-wapniowy, mikrokrystaliczna celuloza, glukomannan, Fucus vesiculosus (w tym jod), laktoza, kwas stearynowy, amid kwasu nikotynowego, kwas nikotynowy, hydroksypropylometyloceluloza, dwutlenek krzemu, stearynian magnezu, mleczan chromu

(1 tabletka):
Glukomannan (błonnik roślinny pozyskany z Amorphophallus konjac),150 mg
Chrom organiczny200 mcg
Jod150 mcg
Niacyna (witamina PP)15 mg

Masa netto

50 g

Właściwości składników

Chrom organiczny, odgrywa ważną rolę w metabolizmie cukrów i tłuszczów. Chrom wchodzi w skład GTF - czynnika tolerancji glukozy.
Niacyna ułatwia wchłanianie chromu.
Jod przyspiesza przemianę materii.
Glukomannan powoduje uczucie sytości i zmniejsza łaknienie. Zmniejsza absorpcję jelitową obniżając tym samym poziom wchłaniania cholesterolu i tłuszczów oraz cukru.

Zalecane dzienne spożycie

1 tabletka dziennie popijając szklanką wody.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa

Przeciwwskazania: Produkt przeznaczony dla osób dorosłych za wyjątkiem kobiet w ciąży i matek karmiących. Osoby z chorobami tarczycy powinny skonsultować stosowanie preparatu z lekarzem.
  • Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.
  • Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia.
  • Suplement diety nie może być stosowany jak substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
  • Przechowywać w temperaturze pokojowej.
  • Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.

Ilość :

100 Tabletek

Cena :

17,49 zł

                                  Opis Producenta Skopiowałam - Tutaj

Recenzja :
Moją przygodę z Chrom Plus z Naturell , zaczęłam od miesiąca i chciałam się przekonać czy naprawdę działa?
31.12.2015 roku postawiłam sobie postanowienie że odchudzę się do wakacji startowałam z wagi 82,2 było bardzo ciężko bo każda moja próba do schudnięcia była porażką ale tym razem było inaczej odstawiłam słodycze i cukier . W tłusty czwartek odważyłam się na pączka i zjadłam ich trochę dużo bo aż 2 ale, było mi z tym źle miałam wyrzuty sumienia.  Na drugi dzień jak weszłam na wagę to zobaczyłam że waga spadła a nie wzrosła , bardzo się ucieszyłam później do mojego jadłospisu dodawałam słodkie ale tak max do 250 kalorii .W marcu miałam już straszną ochotę na słodkie i jedzenie, bałam się że za chwilę znów będę miała nadwagę , poszperałam trochę po internecie i znalazłam właśnie ten suplement diety Chrom Plus z Naturell od razu poszłam do apteki kupić i tak codziennie łykałam po 1 tabletce . Tabletki zaczęły działać dopiero po 4 dniach i naprawdę jestem zadowolona .Nie napadam na jedzenie i słodycze, jem tylko w małych ilościach i to mi wystarcza.Jeśli chodzi o skutki uboczne to ja ich nie mam .Dziś jestem bardzo szczęśliwa ważę 69,1 kg do rzucenia zostało mi jeszcze 4 kg i do tego czasu na pewno będę jeść Chrom plus.Teraz w aptekach też jest fajnie bo nie musisz od razu kupić całego opakowania tylko można kupować po 1 listku. Produkt godny polecenia dla osób które chcą schudnąć i ograniczyć jedzenie.


Brak komentarzy: