Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

Bambino Krem Pielegnacyjny-Moja opinia

          Bambino Krem Pielegnacyjny-Recenzja

Producent:

Krem pielegnacyjny do twarzy i ciala  z pantenolem.

Krem pielegnacyjny przeznaczony jest do codziennej pielegnacji delikatnej skory twarzy i ciala niemowlat oraz malych dzieci .Dzieki starannie dobranym skladnikom nawilzajacym i pielegnacyjnym pozwala utrzymac naturalna rownowage skory i zapewnia jej dlugotrwala ochrone przed wysuszeniem.Ma lekka konsystencje, ktora sprawia, ze krem latwo sie rozprowadza i szybko wchlania.Nie zawiera barwnikow.

Produkt posiada pozytywna opinie IMiD oraz atest PZH

  Recenzja:

Przy moim pierwszym dziecku nie stosowalam kremu bambino niestety uczulalo mojego synka i bambino zamienilam na nivea baby aksamitne mleczko ,ale jak urodzilo mi sie drugie dziecko to sytuacja sie powtorzyla krem nivea baby aksamitne mleczko uczulal i nie myslac dlugo postanowilam zakupic Bambino  i dobrze trafilam  z wyborem. Z kremu Bambino jestem bardzo zadowolona krem latwo sie rozsmarowuje i szybko wchlania, ma bardzo przyjemny zapach i dobrze  nawilza skore mojego malenstwa .Jest w wygodnym opakowaniu i nie jest drogi cena 8.50\150ml Polecam .

Brak komentarzy: